ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گسترش همه‌گیری ویروس کرونا در مازندران

وزارت بهداشت اعلام کرد چهار شهرستان دیگر استان مازندران نیز از نظر همه‌گیری ویرس کرونا قرمز شدند. تعداد مناطق قرمز مازندران به ۹ شهرستان افزایش یافت.

وزارت بهداشت اعلام کرد چهار شهرستان دیگر استان مازندران نیز از نظر همه‌گیری ویرس کرونا قرمز شدند. به این ترتیب تعداد مناطق قرمز مازندران به ۹ شهرستان افزایش یافت.

مناطق قرمز کرونایی مازندران به ۹ شهرستان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) بر اساس رنگ‌‌بندی شهرستان‌ها در سامانه «ماسک» وزارت بهداشت، شهرستان‌های سوادکوه، بابل، تنکابن و رامسر در استان مازندران قرمز شده‌اند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت شهرستان‌های ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران تا روز گذشته در وضعیت قرمز قرار داشتند. مازندران ۲۲ شهرستان دارد و در حال حاضر وضعیت کرونایی بقیه ۱۳ شهرستان استان نارنجی است.

بر اساس ملاک‌های وزارت بهداشت چنانچه تعداد بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که می‌بایست در بیمارستان‌ها بستری شوند از ۱۰ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر فراتر رود، آن منطقه قرمز اعلام می‌شود.

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ، هم‌اکنون یک هزار و ۴۳۵ بیماری مبتلا به بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند. بر اساس این گزارش ، تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۷ بیمار جدید در بیمارستان های مازندران بستری شدند.

سعید نمکی، وزیر بهداشت پنحشنبه ۲۵ دی در جلسه شورای ناظرین طرح مقابله با کرونا گفت:

«در نامه‌ای ۱۰ بندی به دانشگاه‌ها ابلاغ کردیم که باید شرایط کنونی را مراقبت کنید. در غیر این صورت شاهد خیز جدید بیماری با ارتفاع و شدت بیشتر در کشور خواهیم بود.»

نمکی هشدار داده بود که ممکن است در بهمن و اسفند سال جاری موج چهارم همه‌گیری ویروس کرونا ایران را فرابگیرد.

 ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان‌های گلستان و مازندران ممنوع است و محدودیت ورود و خروج در مورد شهرهایی که در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند نیز اعمال می‌شود.   

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.