ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمای جدید وب‌سایت زمانه

از صبح دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ / یکم فوریه ۲۰۲۱ • با ویژگی‌های نمای جدید سایت آشنا شوید.

از صبح دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ / یکم فوریه ۲۰۲۱: نمایش وب‌سایت زمانه به شکلی جدید.

در وب‌سایت جدید رادیو زمانه، به لحاظ محتوایی، تمرکز بیشتر بر ارائه‌ تحلیل‌های چندجانبه از رویدادها، بیان دیدگاه‌های متفاوت، پرداختن به پشت صحنه و عمق خبرها و تحقیق و نظرسنجی است. به همین خاطر مقاله‌های تحلیلی و فراتر از خبر روز بر صدر وب‌سایت جدید در بخش «زمینه و زمانه» ظاهر خواهند شد.

زمانه کماکان خبرهای روز را نیز بر اساس اولویت‌هایش پوشش می‌دهد. «مجله روز» با گزارش‌های خبری و بخش «اخبار روز» با خبرهای کوتاه حاصل این تلاش را نمایش می‌دهند.

رویکرد عمومی زمانه تغییری نخواهد کرد: انتقادی و جامعه‌گرا باقی خواهد ماند و کار اصلی خود را بازتاب صداهایی می‌داند که کمتر بازتاب می‌یابند.

از ویژگی‌های نمای سایت

وب‌سایت جدید زمانه نه تنها به راحتی از روی دسکتاپ یا لپتاب قابل خواندن است، در همان حال تجربه خواندن را نیز برای کاربران موبایل و تبلت‌ آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. وبسایت جدید رادیو زمانه ویژگی‌هایی همچون اپلیکیشن را دارد. با مرور وب‌سایت زمانه در مرورگر موبایل یا تابلت شاهد انعطاف آن برای انطباق بر محیط نمایش خواهید بود. از دیگر قابلیت‌های سایت جدید حالت شبانه با زمینه سیاه (دارک مُد) است و نیز قابلیت نشان‌گذاری (بوکمارک‌کردن).

وب‌سایت جدید سبک‌تر شده، از وب‌سایت قبلی سه تا چهار برابر کمتر مصرف داده دارد و بارگذاری آن سریع‌تر از پیش است.

شما با استفاده از نشان‌گذاری یک مقاله می‌توانید آن را بعدتر به صورت آفلاین نیز در قسمت «مقالات ذخیره‌شده من» ببینید.

پیشنهاد و انتقاد

از شما خواهش می‌کنیم که در صورت دیدن مشکلی، یا علاقه به ارسال انتقاد یا پیشنهاد، با ایمیل contact@radiozamaneh.com تماس بگیرید.

اگر در صفحه‌ای وارد شدید و پیام خطا را مشاهده کردید که از در دسترس‌نبودن صفحه‌ای خبر می‌داد، لطفاً روی قسمت «آن را گزارش کنید» کلیک کنید تا گزارش این خطا برای تیم زمانه ارسال شود.

آرشیو وب‌سایت‌های رادیو زمانه را در آدرس‌های زیر بیابید:

با وب‌سایت جدید رادیو زمانه بیشتر آشنا شوید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مصطفی

    شکل و ترکیب این سایت یک حالت "پاور پوینتی" پیدا کرده است. مختصر مفید. اینکه حجم سایت چندین برابر کمتر شده است و سریع تر پیاده می شود, مسلما برای کاربران داخل کشور استفاده از سایت را سهل تر می نماید, که مهمترین کار نیز همین است. هر چقدر استفاده از این سایت در داخل آسانتر باشد, بهتر. خسته نباشید.

  • دیدار

    با سلام مطالب محتوایی سایت زمانه بسیار با کیفیت تر از سابق انتشار می یابد و این نقطه قوت آن است. متاسفانه سایت جدید زمانه مطالب انتشار یافته را در ابعاد بزرگ نشانه می دهد و همین امر نوعی احاطه بر مطالب را مشکل تر می کند. معمولا سایت های اینترنتی نسخه چاپی هم ارایه می دهند و سایت جدید زمانه فاقد این مزیت است. بهتر می بود و یا بهتر می باشد که این امکان نیز اضافه شود. در قسمت اخبار روز، برای دیدن تمام مطلاب باید صفحه را به سمت راست حرکت داد تا مطالب پنهان در سمت چپ قابل رویت باشد. به نظر نمی رسد این نوع آرایش مورد پسند بازدیدکنندگان باشد. با تشکر دیدار

  • سیمین

    با سلام و خسته نباشید، نمای قبلی به نظرم بهتر بود؛ فونت بهتری داشت و محتویات هر صفحه منظم‌تر و ساختارمند‌تر به نظر می‌آمد. این نمای جدید به شدت شلوغ و کمی به هم ریخته به نظر می‌آید. البته یک نکته بسیار مثبت در این نمای جدید هست: ذکر زمان مطالعه برای هر مطلب، ایده بسیار جذابی است. با احترام و تشکر

  • tael

    مرحمت فرموده ما را مس کنید.ایرانی هر جا که باشد و هر ادعایی که داشته باشد،باز هم ایرانی است.آقاجان همان نمای قبلی بهتر بود.این چه افتضاحی است.تغییر نخواستیم.تغییر در مرام ایرانی یعنی بدترشدن.

  • Sohrab Azari

    شاید فکر میکنید بیننده ها مثل همه آدمها در مقابل تغییر غر میزنند، مقاومت میکنند ولی در نهایت بدان عادت میکنند۰ من فکر میکنم با فونت و بزرگنمایی سوژه ها تصویر برداری از کل صفحه دیگر میسر نیست ودر نتیجه امکان انتخاب سوژه مورد نظر حداقل برای بنده بسیار سخت است و باعث سردرگمی۰ حتی اگر نمی خواهید به نمای سابق برگردید، لطفآ راه حلی برای این مشکل پیدا کنید۰ اجازه بدهید کماکان از مقالات بسیار خوب شما لذت ببرم۰

  • فرهاد

    دیزاین جدید اصلاً زیبا نیست

  • حمید

    امکانش هست که سایت را به شکا سابق در بیاورید؟ سایت جدید خیلی بد و نامنسجم هست

  • حبیب

    اصلا خوب نیست. فونت سایت را دوست ندارم. تم سایت را نیز. گیج کننده است. چند روز است نمی توانم بخش پربازدیدترین ها و پربحث ها را پیدا کنم.

  • مینا

    واقعا صفحه را بهم زده‌اید و خراب و آشفته و در هم کرده اید. صفحه قبلی چه ایرادی داشت؟ واقعا کار دیگری ندارید و برای خودتان مشغله خلق می کنید؟