ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تهدید مرضیه زیاری و شورا فکری در زندان آمل

این دو زندانی محبوس در زندان آمل طی تماسی به خانواده‌های خود اعلام کرده‌اند در روزهای گذشته مکررا توسط زندانیان بند موادمخدر تهدید شده‌اند.

مرضیه زیاری و شورا فکری، از فعالان حقوق زنان که در زندان آمل محبوس هستند، طی تماسی تلفنی با خانواده‌های خود اعلام کردند یکی از زندانیان مواد مخدر در روزهای گذشته به صورت مداوم به بند آنها مراجعه کرده و پس از تحریک و ایجاد درگیری با زندانیان سیاسی، گفته که با نهادهای امنیتی ارتباط دارد و زندانیان سیاسی را تهدید کرده است.

این موضوع باعث افزایش نگرانی‌ها در مورد شرایط و سلامت جانی زندانیان سیاسی محبوس در زندان آمل، علی‌الخصوص خانواده‌های مرضیه زیاری و شورا فکری شده است.

به گفته سایر زندانیان این فرد پیش‌تر هم سابقه تهدید زندانیان سیاسی را داشته است و علی‌رغم تذکرهای مداوم مسئولان زندان، به رفتارهایش ادامه می‌دهد.

زندانیان سیاسی محبوس در زندان آمل، با توجه به شرایط موجود، قوه قضائیه و نهادهای امنیتی را مسئول مستقیم امنیت خود اعلام کرده‌اند.

مرضیه زیاری کنش‌گر فمینیست و پایه‌گذار کمپین امنیت نداشته زنان، دوشنبه نهم آبان‌ماه ساعت ۱۰ شب، توسط توسط اطلاعات سپاه شهر آمل، در منزل شخصی خود بازداشت شد.

شورا (مائده) فکری، شاعر، ورزشکار و از فعالان دانشجویی سابق که دانش‌آموخته اقتصاد «دانشگاه مازندران» است، روز ۲۹ آبان ۱۴۰۱ به هنگام عبور از خیابان توسط ماموران امنیتی با خشونت و ضرب و جرح بازداشت شد.

این دو فعال حقوق زنان و زندانی سیاسی بدون اصل تفکیک جرائم در زندان در بازداشت موقت به سر می‌برند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.