ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محاکمه مربی فوتبال در تهران به دلیل تجاوز جنسی به هشت پسر نوجوان، اما به اتهام «لواط»

شنبه ۹ دی هشت شاکی این پرونده کودک‌آزاری همراه والدین‌شان در دادگاه حاضر شدند و شکایت خود را به دادگاه ارائه دادند و خواهان مجازات مربی فوتبال شدند. این دادگاه غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شد.

مرد ۴۰ ساله‌ای که در تهران مربی‌گری فوتبال می‌کرده، به دلیل تجاوز و تعرض جنسی به هشت پسر نوجوان در دادگاه است اما او را به اتهام «لواط» در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌کنند.

نخستین بار خانواده‌ی یک پسر ۱۲ ساله متوجه ماجرا شدند و در اواخر ۱۴۰۰ از او شکایت کردند.

به گزارش «ایران آنلاین»، پدر این کودک به پلیس گفته است:

به خاطر علاقه پسرم به فوتبال یک کلاس پیدا کردم. مربی مردی چهل‌ساله بود که کارت مربیگری هم دارد. بعد از مدتی متوجه رفتارهای عجیب پسرم شدم. به‌شدت پرخاشگر و عصبی و گوشه‌گیر شده بود. با همسرم پیگیر ماجرا شدیم و وقتی از پسرم درباره تغییر رفتارش پرسیدیم بعد از مدتی راز وحشتناکی را برملا کرد که شوکه شدیم. او گفت مربی وی را به خانه‌اش برده و او را آزار داده است.

پلیس متهم را که فرار کرده بود، در عملیاتی در ساری بازداشت کرد و به تهران بازگرداند.

شنبه ۹ دی هشت شاکی پرونده همراه والدین‌شان در دادگاه حاضر شدند و شکایت خود را به دادگاه ارائه دادند و خواهان مجازات مربی فوتبال شدند. این دادگاه غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شد.

به گزارش ایران آنلاین، بازماندگان آزار جنسی مربی او را به تجاوز جنسی متهم کرده اند. اتهام مطرح‌شده علیه او بر أساس قوانین اسلامی جمهوری اسلامی اما «لواط» است و نه «تجاوز جنسی»؛ قوانینی که برای جلوگیری از خشونت جنسی هیچ چیز برای ارائه ندارند. به علاوه، مجازات اتهام «لواط» اعدام است.

❗️قوانین کیفری و مدنی جمهوری اسلامی ایران همجنس‌گراستیزانه و به طور کلی کوییرستیزانه هستند و معادل کردن اتهام تجاوز و تعرض جنسی با یک عمل جنسی مربوط به سکسوالیته‌ای مشخص، بخشی از این کوییرستیزی است.

متهم ادعا کرده که تجاوز نکرده است اما در عین حال گفته است: «من تجاوز نکردم فقط بعضی از این بچه‌ها را روی پای خودم نشاندم و به قسمت خصوصی بدن‌شان دست زدم.»

به گزارش «اعتمادآنلاین» یکی از کودکان بازمانده تعرض این مربی کودک‌آزار چنین روایت کرده است:

او ما را وادار می‌کرد جلوی همدیگر کارهایی بکنیم که خجالت می‌کشم درباره‌اش حرف بزنم. بعد فیلم می‌گرفت و فیلم‌ها را پیش خودش نگه می‌داشت. من خیلی می‌ترسیدم به پدر و مادرم حرفی بزنم. وقتی بچه‌های دیگر شکایت کردند من هم تصمیم گرفتم موضوع را بگویم.

بازرسان نیز به این نتیجه رسیده اند که بر اساس شواهد، مربی هشت پسر بین ۱۲ تا ۱۳ ساله را به بهانه آموزش فوتبال به خانه‌اش کشانده، آنها را آزار داده، از کودک‌آزاری خود علیه آنها فیلم گرفته و این فیلم‌ها را برای ساکت نگه داشتن این پسران نوجوان به کار برده است.

بهمن گذشته نیز پرونده مشابهی در مشهد مطرح شد اما بررسی قضائی آن انتقادهای بسیاری برانگیخت.

سخنگوی قوه قضاییه درباره تجاوز به ۱۵ نوجوان در یک مدرسه فوتبال در مشهد گفت در این رابطه شکایتی صورت گرفته است و پرونده به دادسرای انقلاب مشهد ارجاع شده که در مرحله تحقیق است. او اما در صحبت‌های خود کل ماجرا را زیر سوال برد و گفت تجاوزی در کار نبوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.