ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علت مرگ فیلیپ سیمور هافمن مشخص می‌شود

فیلیپ سیمور هوفمن، بازیگر سرشناس سینمای هالیوود ظاهراً در اثر مصرف هروئین درگذشته است. پلیس نیویورک تأیید کرده که در آپارتمان او هروئین یافت شده.

فیلیپ سیمور هافمن، بازیگر سرشناس سینمای هالیوود ظاهراً در اثر مصرف هروئین درگذشته است. پلیس نیویورک تأیید کرده که در آپارتمان او هروئین یافت شده است.

علت مرگ فیلیپ سیمور هافمن مشخص می‌شود

هر چند که علت درگذشت فیلیپ سیمور هافمن به طور رسمی اعلام نشده بود، اما شنبه ۱ ژانویه (۱۲ بهمن) که جنازه او را در آپارتمانش در منهتن یافتند، رسانه‌های آمریکایی به گزارش‌های پلیس استناد کردند و گفتند که او در اثر استفاده از مواد مخدر درگذشته است. ظاهراً هنگام مرگ سرنگی آلوده به مواد مخدر در بازوی او وجود داشته.

اکنون پلیس نیویورک رسماً اعلام کرده که در آپارتمان او مقادیری هروئین یافته است. قرار است جنازه هافمن تشریح شود.

در آپارتمان فیلیپ سیمور هافمن در منهتن ۵۰ بسته هروئین یافت شده است. این بازیگر سر‌شناس در برخی از گفت‌و‌گو‌هایش اعلام کرده بود که سال‌ها پیش به هروئین معتاد بود. در بهار سال گذشته هم به همین خاطر تحت درمان قرار داشت.

در ماه‌های گذشته عده زیادی در نیویورک در اثر مصرف هروئین جان باخته‌اند. هروئینی که در نیویورک خرید و فروش می‌شود، ظاهراً به فنتانیل آلوده است. در پنسلوانیا فقط در ماه ژانویه ۲۲ نفر در اثر استفاده از هروئین‌های آلوده مرده‌اند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.