ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بخش دوم مستند روحانی؛ این‌بار در دفاع از او

پیش‌پرده بخش دوم مستند «من روحانی هستم» در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌گردد. درگیری‌ بین مخالفان و موافقان دولت در این مورد، به مرحله دوم رسیده است.

در شبکه‌های اجتماعی پیش‌پرده بخش دوم مستند «من روحانی هستم» به اشتراک گذاشته می‌شود. گروه چند رسانه‌ای «شفق»، تهیه‌کننده و توزیع‌کننده سی دی فیلم «من روحانی هستم» و از مجموعه‌های رسانه‌ای وابسته به سپاه پاسداران اما اعلام کرده  مستند «من روحانی هستم ۲» ساخته گروهی از حامیان رئیس جمهوری ایران است و این مؤسسه آن را تولید نکرده است.

علیرضا زاکانی از مخالفان دولت روحانی و زنی که پشت دوربین قرار دارد و ادعا می‌شود که کارگردان مستند ضد روحانی است

پس از آنکه محمد حسن بلاغی ‌مبین، سرپرست خبرگزاری «برنا»، وابسته به وزارت ورزش و جوانان در صفحه فیسبوکش پیش‌پرده بخش دوم مستند «من روحانی هستم» را انتشار داد، گروه چند رسانه‌ای شفق، وابسته به سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: «تیزر منتشر شده در اینترنت با عنوان "من روحانی هستم ۲" هیچ ارتباطی به این گروه ندارد.»

گروه چند رسانه‌ای شفق می‌گوید هنوز هیچ ویدئویی از مستند «من روحانی هستم ۲» از سوی این گروه منتشر نشده، اما قصد دارد به زودی بخش دوم این مستند را تولید و در کشور توزیع کند.

به گفته محمد حسن بلاغی ‌مبین، سرپرست خبرگزاری برنا ظاهراً قرار بوده بخش دوم مستند «من روحانی هستم» ۲۴ خرداد ماه در کشور توزیع شود.

بخش اول مستند «من روحانی هستم» تلاش دارد نشان دهد که حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران صلاحیت مدیریت برنامه هسته‌ای را ندارد. بخش دوم این مستند نشان می‌دهد که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و حسن روحانی، رئیس جمهوری برنامه هسته‌ای را با درایت مدیریت می‌کنند. همچنین گوشه‌ها و زوایایی از زندگی شخصی رئیس جمهوری نیز نشان داده شده است.

روزنامه «شرق» در گزارشی که امروز، دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه منتشر شده، اعلام کرده که شرکت «سفیر فیلم»، توزیع‌کننده سی دی «من روحانی هستم» به حسین شمقدری، پسر جواد شمقدری، معاون سابق امور سینمایی وزارت ارشاد تعلق دارد، اما بدون مجوز رسمی فعالیت می‌کند.

هویت کارگردان مستند «من روحانی هستم» که در تیتراژ فیلم با نام «معصومه نبوی» معرفی شده، همچنان در ابهام است. «خبرآن‌لاین» در این فاصله گزارش داده که ظاهراً تصویری از کارگردان این مستند پشت صحنه فیلمبرداری در دست است. در این تصویر، کارگردان فیلم در حال گوش دادن به صحبت‌های علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و از مخالفان رئیس جمهوری است.

علیرضا زاکانی ۱۹ اردیبهشت ماه در برنامه «دیروز، امروز، فردا» که از شبکه سوم تلویزیون ایران پخش شد حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران را متهم به عصبانیت و انتقادناپذیری کرد.

تهیه‌کنندگان مستند «من روحانی هستم» در نشستی رسانه‌ای ادعا کردند که این مستند را گروهی از دختران دانشجو ساخته‌اند و اکنون دولت روحانی با کمک رسانه‌های اصلاح‌طلب قصد دارد در سایه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها فضایی امنیتی به وجود بیاورد.

روزنامه شرق در گزارشی که امروز منتشر کرده، تهیه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان سی دی «من روحانی هستم» را در ارتباط با این نماینده مخالف دولت قرار داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • farid

    کسیکه  سالها ریس مطالعات استراتژیک و امنیتی رژیم بوده و در حصر منتظری دست داشته و از خمیینی امام ساخته و تظاهرات خیابانی دانشجویان  را سرکوب و موافق حجاب زوری بوده و......مطمنا از افراد مورد اعتماد رهبر میباشد که طبق دستور وی  برای ساکت کردن اعتراضات علنا به روی صحنه امده .

  • جمهوریخواه

    برخلاف جنجال‌هایی‌ که در مورد این مستند گفته و نوشته شده، این فیلم در حقیقت گزارشی از زندگی‌ سیاسی آقای روحانی است. فردی که نماینده رژیم در کانال آمریکایی- غربی، تاریکخانه استراتژیک- امنیتی‌ جمهوری اسلامی بوده است. کانال‌های دیگری هم در حوزه روسیه، اسرائیل، کشورها شیعه نشین و... در دستگاه حاکمه ایران وجود دارند. نرمش قهرمانه یا لرزش بزدلانه مقام معظم رهبری بدون این کانالها و سوپاپ‌های سیاسی که از بدو جمهوری اسلامی بوجود آمده و اکنون شکل و سامان منضبطی، بخود گرفته است،نافرجام میشد.بدون این سوابق همکاری و مذاکره افرادی چون روحانی و تیم‌ او، مصالحه اتمی با قدرتمندان غربی ناممکن می‌بود و تغییر رژیم ممکن. رهبر سوپاب غربی رژیم ج.ا.، رفسنجانی، پراگماتیستی که موذیانه سیاست کلان خارجی‌ را رهبری میکند است، اگر ایشان را مار بدانیم، امسال آقای روحانی و دیگران،مارمولک اصلاح طلب یا اعتدال گرایی هستند که در این رژیم لانه دارند و بر حسب اوضاع و احوال سیاسی روز، به ماموریت و حفظ رژیم فراخوانده خواهند شد.