ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در راه کن

دو بازیگر سرشناس فیلم «فروشنده» فرهادی برای حضور در جشنواره فیلم کن به فرانسه سفر کردند. این فیلم شامگاه ۳۱ اردیبهشت به نمایش گذاشته می‌شود.

بامداد جمعه ۳۱ اردیبهشت شهاب حسینی و ترانه علیدوستی، بازیگران فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی برای حضور در جشنواره فیلم کن از فرودگاه بین‌المللی خمینی در تهران به سوی فرانسه حرکت کردند. «فروشنده»، شامگاه جمعه ۳۱ اردیبهشت در بخش اصلی جشنواره فیلم کن به نمایش گذاشته می‌شود.

شهاب حسینی و ترانه علیدوستی: به سوی کن...

شهاب حسینی، یکی از بازیگران فیلم «فروشنده» صبح جمعه عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد با عنوان «به سوی کن»

«فروشنده» دومین فیلم ایرانی و آخرین فیلمی‌ست که در جشنواره فیلم کن به نمایش درمی‌آید و سپس در سینماهای فرانسه اکران می‌شود.

تازه‌ترین فیلم اصغر فرهادی زندگی زن و شوهری را نشان می‌دهد که در حال بازی در نمایش «مرگ فروشنده» نوشته آرتور میلر، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی هستند. «مرگ فروشنده» از معروف‌ترین آثار آرتور میلر است که بارها در صحنه‌ها و کشورهای مختلف اجرا شده‌ است.

این فیلم ۱۸ مهرماه سال جاری پروانه ساخت گرفت. ابتدا قرار بود در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید، اما نام این فیلم در فهرست فیلم‌های فجر قرار نگرفت. در جشنواره فیلم کن هم بعد از اعلام رسمی نامزدهای نخل طلا در فهرست فیلم‌های بخش اصلی گنجانده شد.

اصغر فرهادی پیش از سفر به فرانسه برای حضور در جشنواره فیلم کن اظهار امیدواری کرده بود که پخش کننده‌های ایرانی بتوانند امتیاز نمایش این فیلم را از کمپانی ممنتو بخرند. اکران این فیلم در ایران به این توفیق بستگی دارد، در حالی‌که فیلم‌های تبلیغی مانند «بادیگارد» حاتمی‌کیا همچنان در انتظار بازار جهانی به سر می‌برند.

جشنواره فیلم کن ۲۲ مه به کار خود پایان می‌دهد.

شصت و نهمین جشنواره فیلم کن:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.