ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

 استعفای صفدر حسینی و اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی

مسعود مزینی، محمد سعید نوری نائینی، محمدرضا شجاع الدینی و محمد قاسم حسینی پنج عضوی هستند که در کنار صفدر حسینی از سمت‌های خود استعفا دادند.

هیأت امنای صندوق توسعه ملی ایران در جلسه‌ای با حضور حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران با استعفای دسته‌جمعی هیأت عامل موافقت کرد.

ساختمان صندوق توسعه ملی - شش تن از اعضای هیأت عامل استعفا دادند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، در این جلسه که شنبه ۱۲ تیر برگزار شد استعفای صفدر حسینی، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی و پنج عضو این هیأت بررسی و با آن موافقت شد.

مسعود مزینی، محمد سعید نوری نائینی، محمدرضا شجاع الدینی و محمد قاسم حسینی پنج عضوی هستند که در کنار صفدر حسینی از سمت‌های خود استعفا دادند.

صفدر حسینی، رئیس صندوق توسعه ملی که در دولت خاتمی وزیر کار و امور اجتماعی بود، طبق گزارش پاره‌ای رسانه‌ها متهم است که از فروردین تا اسفند سال ۹۴ به‌طور میانگین، ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بابت حقوق از این صندوق دریافت کرده است.

او روز سه‌شنبه هشتم تیر اعلام کرد که ماهیانه‌ ۱۸ میلیون تومان حقوق می‌گیرد و محور خبرهای مربوط به خودش را سیاسی و با هدف اعمال فشار بر دولت روحانی‌ دانست.

صندوق توسعه ملی در سال ۱۳۸۹ به پیشنهاد محمد خاتمی تأسیس شد و روحانی ریاست هیأت امنای آن را بر عهده دارد. هدف از تأسیس آن، ذخیره درآمد نفت مازاد از آن مقداری است که در بودجه دولت تعریف شده است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • وطن

    خوب كه چى ؟ شما ها بايد همه استعفاء بدين يعنى همه حكومت . همه و همه و همه فاسد هستين. كاش مردم آگاه بشن چون رهايى فقط در آگاهىيست. واگرنه درب بروى همين پاشنه ميچرخد.