ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آتش‌سوزی در مجتمع پتروشیمی بوعلی ماهشهر مهار شد

وزیر نفت می‌گوید بازگشت اوضاع به وضعیت عادی سه هفته زمان می‌طلبد. دامنه خسارات آتش‌ سوزی و چشم‌انداز اشتغال کارکنان هنوز روشن نیست. برآورد اولیه از زیان مالی: ۲۰۰ میلیون دلار.

دامنه خسارات ناشی از ‌آتش‌سوزی در مجتمع پتروشیمی ماهشهر روشن نیست. خبرگزاری مهر نوشت طبق برآوردهای مقدماتی، خسارت این آتش سوزی حداقل ۲۰۰ میلیون دلار است

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفته است زیان وارده ممکن است میلیون‌ها دلار باشد اما زیان‌مهم‌تر، زمانی است که برای بازسازی این مجتمع از دست می‌رود. او به مهر گفت: «تا ‌آنجا که می‌دانم مجتمع‌های انرژی مستقر در ماهشهر زنجیره‌وار به هم متصل هستند و اگر کار یکی از ‌ آنها متوقف شود زنجیره‌های بعدی هم توقف می‌کنند.»

خبرگزاری تسنیم پیش‌تر نوشته است با بروز آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا و تخلیه ۵ مجتمع پتروشیمی در این منطقه، در روند تولید ۳ میلیون تن محصول پتروشیمی کشور اختلال ایجاد شده است.

ایلنا در گزارشی تقصیلی از فراز و فرود تکاپو برای مهار آتش نوشت این فرصتی است برای بررسی نقاط قوت و ضعف مدیران برای مواجهه با وضعیت بحران.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.