ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تشدید نظارت بر سازمان‌های غیردولتی چین

هر فعالیت سیاسی یا دینی ان‌جی‌اوها که در تضاد با دیدگاه‌های حکومت چین باشد، ممنوع شده است. فعالان حقوق بشر معتقدند که این قانون به ازبین‌رفتن جامعه مدنی در چین دامن می‌زند.

چین نظارت بر سازمان‌های غیردولتی (ان‌جی‌او) را به شدت افزایش می‌دهد.

قانون جدیدی در چین اجرایی شده که فعالیت ان‌جی‌اوها را به شدت محدود می‌کند

قانون جدیدی در چین اجرایی شده‌است که به موجب آن فعالیت‌های هزاران ان‌جی‌او مشغول در چین، ازجمله شمار زیادی از ان‌جی‌اوهای خارجی تحت کنترل شدید دولت چین قرار می‌گیرد.

سال گذشته سرکوب‌های اجتماعی در چین افزایش یافت. در این سال به‌طور خاص تعدادی از حقوقدان‌ها و وکلا مدافع حقوق بشر بازداشت شدند و فعالان اجتماعی و سیاسی دیگر نیز تحت فشار قرار گرفتند.

قانون نظارت بر ان‌جی‌اوها در آوریل سال گذشته تصویب شده‌بود و اکنون به مرحله اجرا درآمده است. بر اساس این قانون جدید، هر فعالیت سیاسی یا دینی که در تضاد با دیدگاه‌های حکومت چین باشد، ممنوع شده است. فعالان حقوق بشر معتقدند که این قانون به از بین‌ رفتن جامعه مدنی در چین دامن خواهد زد.

کارشناسان قانون نظارت بر ان‌جی‌اوها را قانونی مبهم و ناروشن توصیف می‌کنند. منتقدان نیز بر این باورند که ابهام در این قانون برای بازماندن دست حکومت در تفسیر آن است.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.