ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سقوط بالابر به مرگ یک کارگر و زخمی شدن دو کارگر دیگر انجامید

ظهر شنبه ۱۰ اسفند در اثر سقوط یک بالابر در یک ساخنمان ۱۲ طبقه در شهرک اکباتان تهران سه کارگر کشته و مجروح شدند

در پی سقوط دستگاه بالابر  در یک مجتمع ساختمانی در حال ساخت سه کارگر کشته و زخمی شدند.

حادثه ظهر دیروز شنبه ۱۰ اسفند در یک ساخنمان ۱۲ طبقه در حال ساخت در شهرک اکباتان تهران روی داد. علت سقوط بالابر حمل بار بیش از ظرفیت مجاز اعلام شده است.

خبرگزاری کار ایران(ایلنا) به نقل از سخنگوی آتش‌نشانی نوشته است ماموران آتش‌نشانی ۳ کارگر مصدوم را از داخل کابین آسانسور خارج کرده‌اند. در این حادثه یکی از کارگران که ۵۰ سال داشت فوت کرده و دو کارگر دیگر مجروح شده‌اند.

آمار حوادث ناشی از کار در ایران بالاست و بیشترین حوادث کار که به زخمی شدن یا مرگ کارگران منجر می‌شود مربوط به بخش ساخت و ساز است.

به گفته نائب رئیس “کانون انجمن‌های کارگران ساختمانی کردستان” حوادث ناشی از کار که منجر به مرگ کارگران می‌شود ۳۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. تنها در شش ماه اول سال ۹۵، بیش از ۸۰۰ کارگر ساختمانی جان خود را در اثر حوادث ناشی از کار از دست داده‌اند.

به گفته‌ی صدیقی بی‌توجهی کارفرمایان و عدم رعایت ضوابظ ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی، به افزایش حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان منجر شده است و از آن جا که اغلب کارگران ساختمانی بیمه نیستند پس از مرگ یا از کارافتادگی کارگران، خانواده آن‌ها مشمول هیچگونه حمایتی نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.