ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سومین روز اعتصاب کارگران فاز ۲۲-۲۴ عسلویه

بیش از ۳۰۰ کارگر فازهای ۲۲ و ۲۴ منطقه ویژه عسلویه در اعتراض به عدم دریافت ۴ ماه دستمزد و شرایط بد اقامت‌گاه خود دست به اعتصاب زدند و مورد حمایت سایر کارگران قرار گرفتند.

اعتصاب بیش از ۳۰۰ کارگر فازهای ۲۲ و ۲۴ منطقه ویژه عسلویه روز دوشنبه ۱۶ اسفند برای سومین روز ادامه یافت. کارگران خواهان دریافت ۴ ماه دستمزد عقب‌مانده خود هستند و به شرایط زیستی و بهداشتی اقامتگاه‌های خود نیز اعتراض دارند.

تجمع صبح شنبه ۱۴ اسفند کارگران پیمانکاری عسلویه

کارگران معترض می‌گویند بی‌کیفیتی و اندک بودن وعده‌های خوراک آن‌ها هیچگونه تناسبی با میزان کار سخت آنان ندارد. همچنین استراحتگاه‌های آن‌ها گنجایش پنج نفر دارد اما اکنون تا بیش از ۱۰ نفر در آن‌ها ساکن هستند.

به‌گفته کارگران، قرارداد شماری از آن‌ها به دلیل آنچه اعتراض به این شرایط نامیده می‌شود خاتمه یافته و سایر کارفرمایان نیز از استخدام و جذب آن‌ها خودداری کرده‌اند.

کارگران که از طریق شرکت پیمانکاری آزمون فلز به کار اشتغال دارند به نوشته خبرگزاری کار ایران (ایلنا) روز یکشنبه به سوی ورودی‌های محل کارخانه رلهپیمایی و در آن محل اجتماع کردند.

روز گذشته تعداد کارگران معترض به ۷۰۰ تن رسید و کارگرانی از شرکت‌های پیمانکاری همچون اکسیر صنعت، آزمون فلز، آذران گستر، پتروصنعت مپنا و پناه‌ساز نیز در راهپیمایی شرکت کردند.

اخبار کارگری زمانه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.