ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع کارگران پابندان پُلدختر در اعتراض به ۶ ماه دستمزد معوقه

شركت پايندان مجری طرح خط لوله انتقال گاز دزفول‌ - کوهدشت، ۶ ماه است دستمزد کارگران پیمانی را نپرداخته. کارگران با مشکلات معیشتی زیادی مواجه‌اند.

کارگران پیمانی شرکت «پایندان» در اعتراض به ۶ ماه تأخیر در پرداخت دستمزدهایشان تجمع کردند. آن‌ها گفتند نپرداختن دستمزدهایشان باعث شده که با مشکلات معیشتی زیادی روبرو شوند.

کارگران روز چهارشنبه ۱۸ اسفند مقابل شرکت «پایندان» واقع در منطقه سراب جهانگیر اجتماع کردند. آن‌ها خواستار پرداخت دستمزدهایشان پیش از رسیدن عید هستند و گفته‌اند در صورتی که مسئولان شرکت دستمزدشان را نپردازند به مقامات استان لرستان متوسل خواهند شد.

شركت «پايندان» که مجری طرح خط لوله انتقال گاز سراسری دزفول‌ - کوهدشت است پیش‌تر نیز در رابطه با نپرداختن دستمزد کارگران و خسارات ناشی از انفجار لوله برای اهالی روستاهای محل مورد اعتراض قرار گرفته بود.

در مرداد سال جاری انفجار در خطوط انتقال پلی‌اتیلن سبب مجروح شدن کارگران و آسیب‌دیدن خانه‌ها و مزارع روستائیان شد در حالی که گفته می شود قبل از حفاری در رابطه با خطر انفجار هشدار داده شده بود.

تابستان سال گذشته نیز مسئولان شرکت با این توجیه که بودجه کافی برای ادامه کار ندارند، ادامه خط لوله سراسری دزفول‌ - کوهدشت را تا اطلاع ثانوی تعطیل کردند. مسئولان برای این که با اعتراض کارگران و اهالی بومی مواجه نشوند، کار را شبانه و ناگهانی تعطیل کردند که این امر منجر به شکایت کارکنان بومی به مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.