ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب کارگران سیمان صوفیان برای دریافت مطالبات معوقه

۲۳ اسفند بیش از ۲۵۰ کارگر پیمانکاری سیمان صوفیان تبریز در اعتراض به عقب‌افتادن مطالباتشان دست از کار کشیدند و در محوطه کارخانه تجمع کردند.

کارگران سیمان صوفیان (تبریز) صبح امروز ۲۳ اسفند در اعتراض به عقب‌افتادن مطالباتشان دست از کار کشیدند و در محوطه کارخانه تجمع کردند.

اجتماع اعتراضی کارگران سیمان صوفیان- ۲۳ اسفند

کارگران خواستار دریافت عیدی و پاداش آخر سال هستند و گفته‌اند پرداخت برخی مزایای آن‌ها همانند پایه سنواتی و تجمیع سنواتی نیز به تعویق افتاده است و این در حالی است که شرایط کاری آن‌ها سخت است. تجمیع سنواتی کارگران از سال ۹۲ پرداخت نشده است.

کاخانه سیمان صوفیان(واقع در کیلومتر ۳۳ جاده مرند) نزدیک به ۴۰۰ کارگر دارد. به گزارش خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در اجتماع اعتراضی امروز کارگران پیمانکاری واحد تاریکخانه وبارگیرخانه سیمان صوفیان حضور داشتند که تعداد آن‌ها بیش از ۲۵۰ نفر گزارش شده است.

اخبار کارگری زمانه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.