ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب در کمپرسورسازی تبریز در اعتراض به تعویق دستمزدها

کارگران کمپرسورسازی تبریز ۱۸ اسفند برای دومین روز متوالی در محوطه کارخانه تجمع کردند. آن‌ها در آذر نیز کارگران در اعتراض به تعویق چندماهه دستمزدها ۲۰ روز اعتصاب کردند.

کارگران کارخانه کمپرسورسازی تبریز امروز ۱۸ اسفند برای دومین روز متوالی در اعتراض به نپرداختن بیش از ۴ ماه دستمزد و عیدی و پاداش آخر سال دست از کار کشیدند و در محوطه کارخانه تجمع کردند.

اعتصاب کارگران کمپرسورسازی تبریز

کارگران که خبرگزاری کار ایران(ایلنا) تعداد آن‌ها را ۱۲۰ تن اعلام کرده از ابان تا کنون دستمزد دریافت نکرده‌اند.

تعویق چندماهه در پرداخت دستمزدها در این کارخانه سابقه‌دار است. در آذر سال جاری نیز کارگران در اعتراض به تعویق چندماهه دستمزدها دست به اعتصاب زدند و در پی ۲۰ روز اعتصاب موفق شدند دستمزد یک ماه خود را دریافت کنند.

طی ۲۰ روز اعتصاب کارگران، کارفرما ادعا می‌کرد کارخانه توان مالی پرداخت دستمزد آن‌ها را ندارد اما زمانی که کارگران اعتصابی از کارخانه خارج شدند و اعتراض به خیابان کشید، حقوق یک ماه آن‌ها را پرداخت کرد.

کارخانه کمپرسورسازی تبریز پیش از واگذاری به بخش خصوصی حدود ۷۰۰ کارگر داشت. از زمان واگذاری این کارخانه، کارگران آن به مرور اخراج شده‌اند و تعداد آن‌ها به حدود ۱۲۰ تن رسیده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.