ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع کارگران روغن نباتی قو در اعتراض به نپرداختن مزدها

کارگران کارخانه روغن‌نباتی قو روز ۲۶ اسفند با خواست پرداخت دستمزدها و حق بیمه و عیدی اجتماع اعتراضی برپا کردند. آن‌ها خواستار پرداخت مزدشان پیش از عید هستند.

کارگران کارخانه روغن‌نباتی قو امروز پنجشنبه ۲۶ اسفند در اعتراض به نپرداختن دستمزد دو ماه، عیدی و واریز حق بیمه مقابل کارخانه اجتماع گردند.

کارگران روغن نباتی قو می خواهند دستمزدشان پیش از عید پرداخت شود

کارگران به خبرگزاری کار ایران(ایلنا) گفته‌اند که دستمزد دی به تنها تعدادی از کارگران پرداخت شده و کارفرما دستمزد ماه دی و بهمن و عیدی ۲۳۰ کارگر این کارخانه را نپرداخاته است. عدم پرداخت حق بیمه هم باعث شده دفترچه بیمه آن‌ها تمدید یا تعویض نشود.

این در حالی است که به گفته کارگران، کمیسون کارگری فرمانداری کارفرمار را مکلف کرده پیش از ۱۵ اسفند مطالبات کارگران را پرداخت کند. اما پس از گذشت ده روز هنوز اکثر کارگران مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.

ایلنا تعداد کارگران شرکت‌کننده در تجمع امروز را حدود ۱۰۰ تن اعلام کرده است.

کارگران کارخانه روغن‌نباتی قو در آذر امسال نیز به تعویق دستمزدها و نداشتن امنیت شغلی دست به اعتراض زده بودند. در آن زمان گاز کارخانه بدلیل بدهی‌های شرکت قطع شده بود و علاوه بر نپرداختن حقوق تعدادی از کارگران نیز اخراج شده بودند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Omid

    اقتصاد و معیشت شوخی بردار نیست،،بنظرم آقای خامنه‌ای باید روحانی رو فوری عزل کنه و خودش یک تنه مملکت رو ازاین اوضاعه اسفناک اقتصادی نجات بده،،مملکت دوتا رییس نمیخاد