ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

راهپیمایی کارگران قند ممسنی در اعتراض به ۳۸ ماه تعویق دستمزد

کارخانه قند ممسنی که ۱۰۰۰کارگر داشت سه سال است تعطیل شده و کارگران ۳۸ ماه است دستمزد نگرفته‌اند. کارگران مقابل استانداری شعار می‌دادند: معیشت، منزلت، حق مسلم ماست.

کارگران کارخانه قند ممسنی در اعتراض به ۳۸ ماه تعویق دستمزد و بیمه از محل کارخانه تا فرمانداری رستم راهپیمایی و مقابل فرمانداری اجتماع کردند.

کارگران هنگام تجمع مقابل استانداری رستم

راهپیمایی کارگران روز دوشنبه ۲۱ فروردین انجام شد و «نورآنلاین» که خبر و عکس‌های تجمع کارگری را منتشر کرده به نقل از ایزدی فرماندار شهرستان رستم نوشته است این کارخانه تعطیل‌شده بدهی زیادی دارد و چندین پرونده از سوی طلبکاران از جمله بانک‌ها علیه آن تشکیل شده است.

کارگران کارخانه نیز بابت مطالبات خود از هیات مدیره شکایت کرده‌اند و پرونده آنان در دادگستری در جریان است.

این کارخانه سه سال است بدلیل مشکلات تولید تعطیل شده و کارگران آن سرگردانند. نورآنلاین نوشته است که تنها در یکسال اخیر بارها مقامات کشوری و استانی و محلی از این کارخانه دیدن کرده‌اند اما وعده‌ها عملی نشده و کارخانه همچنان تعطیل است.

 مسعود گودرزی نماینده ممسنی در مجلس نیز وعده داده بود مشکلات کارخانه و کارگران آن حل شود اما به این وعده‌ها عمل نشده است. گودرزی پس از راهپیمایی کارگران در جلسه مجلس به وزیر صنعت درباره عدم راه‌اندازی این کارخانه نذکر داد.

کارگران در راهپیمایی و تجمع خود مقابل فرمانداری رستم از جمله شعار می‌دادند: معیشت، منزلت، حق مسلم ماست.

پیش از تعطیل ارخانه قند ممسنی، ۱۰۰۰ کارگر در آن بکار اشتغال داشتند.

فیلم کوتاه تجمع کارگران  را در وبسایت رادیو ممسنی ببینید.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.