ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پورمحمدی: هنوز از من برای حضور در کابینه بعدی دعوت نکرده‌اند

حضور وزیر دادگستری دولت یازدهم و یکی از اعضای «هیأت چهار نفره مرگ» در کابینه دوازدهم نامعلوم است.

گمانه‌زنی‌ها از هم‌اکنون درباره اعضای کابینه دولت بعدی آغاز شده است. مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در دولت یازدهم که به دلیل عضویتش در «هیأت مرگ» همراه با ابراهیم رئیسی، انتقادهایی را متوجه حسن روحانی کرده بود، گفته است که هنوز از او برای حضور در کابینه بعدی دعوت نکرده‌اند.

مصطفی پورمحمدی
مصطفی پورمحمدی

مصطفی پورمحمدی به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته است:

«درباره حضور در کابینه بعدی هنوز با من صحبتی نشده است. بحث جدی در دولت این است که در این سه ماه باقی مانده همه با جدیت تلاش کنیم تا برنامه های داده شده نهایی شود و این دوره را با خوبی به پایان ببریم.»

 مصطفی پورمحمدی در سال ۱۳۹۲ مشارکتش در قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷ را تکذیب کرده و گفته بود:

«اینکه می‌گویند من در دهه ۶۰ لیستی از اعدامی‌ها را نزد آیت‌الله منتظری برده‌ام و ایشان مخالفت کرده‌اند قطعاً دروغ است.»

انتشار نوار جلسه آیت‌الله حسینعلی منتظری با هیأت چهار نفره مرگ، از جمله با مصطفی پورمحمدی و ابراهیم رئیسی خلاف این ادعا را ثبات کرد. پورمحمدی در واکنش به انتشار نوار یاد شده گفته بود:

«ما افتخار می کنیم که دستور خدا در رابطه با منافقین را  اجرا کردیم و در مقابل دشمنان خدا و ملت با قدرت ایستادیم و مقابله کردیم. شریعت می‌گوید: بر کفار رحم نکنید چون آنها به شما رحم نمی کنند.»

حسن روحانی در نخستین نشست خبری‌اش بعد از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران اطلاعات مشخصی درباره تغییر احتمالی کابینه‌اش به دست نداد. او فقط به این گفته بسنده کرد که کابینه آتی می‌بایست جوان‌تر شود. او اطمیان داد که جوانان متخصص را در سطح مشاوران وزیر و مدیران میانی دولتی به کار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.