ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع کارگران ماشین‌سازی لرستان همزمان با سفر وزیر کشور به استان

جمعی از کارگران ماشین‌سازی لرستان با تجمع مقابل ساختمان استانداری در خرم‌آباد، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. این کارگران شش ماه است دستمزد نگرفته‌اند، حق بیمه‌شان واریز نشده و نگران تعطیلی کارخانه و بیکاری هستند.

جمعی از کارگران ماشین‌سازی لرستان با تجمع مقابل ساختمان استانداری در خرم‌آباد، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. این کارگران شش ماه است دستمزد نگرفته‌اند، حق بیمه‌شان واریز نشده و نگران تعطیلی کارخانه و بیکاری هستند.

عکس از آرشیو

تجمع روز پنجشنبه ۲۲ تیر کارگران اما همزمان بوده است با سفر وزیر کشور به استان لرستان.

کارگران در این تجمع پارچه‌نوشته‌هایی با خود همراه داشتند که بر روی آن‌ها نوشته شده بود: «شرکت ماشین‌سازی لرستان در سال تولید ملی، اقتصاد مقاومتی در سایه دولت تدبیر و امید تعطیل می‌شود» و «مسئولان، تعطیلی کارخانه‌ها مساوی بیکاری و طلاق و خودکشی».

کارخانه ماشین‌سازی لرستان با ۴۰ سال سابقه از صنایع قدیمی استان لرستان است که ۵۰۰ کارگر در آن مشغول کار بوده اند اما از چهار سال پیش و با وخامت وضعیت کارخانه، تعداد کارگران آن به صد نفر کاهش یافته است. به گفته کارگران، کارخانه امروز حتی قادر به تامین هزینه‌های خدماتی خود نیست و وضع روز به روز بدتر می‌شود.

کارخانه ماشین‌سازی لرستان به «گروه آریا» تعلق داشت. پس از اعدام مالک آن به اتهام اختلاس، کارخانه در اختیار دادستانی قرار گرفت و گفته می‌شود قرار است به بانک ملی واگذار شود.

اخبار کارگری زمانه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.