ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دفاع میشل عون از حزب‌الله لبنان در برابر اتحادیه عرب

یک روز بعد از برگزاری اجلاس قاهره، دبیرکل اتحادیه عرب برای گفت‌وگو پیرامون خلع سلاح حزب‌الله لبنان به بیروت سفر کرد. رئیس جمهور لبنان این پیشنهاد را نپذیرفت.

رئیس جمهور لبنان می‌گوید حزب‌الله لبنان یک گروه تروریستی نیست و از این کشور در برابر اسرائیل دفاع می‌کند. به همین جهت لبنان حاضر نیست با کشورهایی که بخشی از ارتش این کشور را به تروریسم متهم می‌کنند گفت‌وگو کند. رئیس اتحادیه عرب اما در پاسخ می‌گوید بحث فقط بر سر دخالت حزب‌الله لبنان در کشورهای عربی‌ست.

میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان

احمد ابوالعیط، دبیر کل اتحادیه عرب و میشل عون، رئیس جمهور لبنان دوشنبه ۲۰ نوامبر با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. بعد از این دیدار، دفتر رئیس جمهور لبنان اعلام کرده است:

«خطری که از سوی اسرائیل، لبنان را تهدید می‌کند همچنان ادامه دارد و به همین جهت این حق لبنان است که در برابر اسرائیل و نقشه‌های این کشور با هر وسیله‌ای مقاومت کند.»

عربستان سعودی و متحدانش حزب‌الله لبنان را به تروریسم و حمایت از از انصارالله یمن و دخالت در امور داخلی سوریه متهم می‌کنند و خواهان خلع سلاح حزب‌الله لبنان‌اند. بعد از آنکه حوثی‌های یمن دو هفته پیش یک موشک بالستیک به سوی ریاض پرتاب کردند، نه تنها تنش بین عربستان سعودی و ایران وارد مرحله تازه‌ای شد، بلکه تلاش‌های عربستان سعودی و متحدانش برای خلع سلاح حزب‌الله لبنان نیز بالا گرفت. استعفای سعد حریری، رهبر حزب المستقبل در سفرش به ریاض در اعتراض به دخالت‌های حزب‌الله لبنان در امور دولت، بخشی از این ماجراست. اتحادیه عرب شامگاه گذشته در اجلاس فوق‌العاده قاهره با عربستان سعودی اعلام همبستگی کرد. سفر احمد ابوالعیط به لبنان و دیدار و گفت‌وگوی او با میشل عون در بیروت بعد از صدور بیانیه پایانی اجلاس اتحادیه عرب انجام شد.

رئیس جمهور لبنان بعد از دیدار با رئیس اتحادیه عرب گفته است:

«لبنان نمی‌تواند پیشنهاد کشورهایی را بپذیرد که ادعا می‌کنند بخشی از نیروهای مسلح لبنان فعالیت‌های تروریستی انجام می‌دهند.»

احمد ابوالعیط، رئیس اتحادیه عرب در بیروت در پاسخ به رئیس جمهور لبنان گفته است:

«ما لبنان را به حمایت از تروریسم متهم نکردیم. خواهش ما از دولت لبنان این است که با یکی از متحدانش گفت‌وگو کند و متحد خود را قانع کند که از دخالت در کشورهای عربی بپرهیزد.وگرنه همه ما با وضع ویژه لبنان آشنایی داریم.»

احمد ابوالعیط، دبیر کل اتحادیه عرب روز گذشته در سخنانی در اجلاس قاهره ایران را به فتنه نفرت‌افکنی و دشمنی آشکار با کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی متهم کرده بود. اتحادیه عرب در بیانیه پایانی اجلاس قاهره نه تنها با عربستان سعودی اعلام همبستگی کرده، بلکه از شورای امنیت سازمان ملل هم خواسته است که برنامه موشکی ایران را در دستور کار قرار دهد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به بیانیه پایانی اتحادیه عرب در اجلاس قاهره، دوشنبه ۲۰ نوامبر/ ۲۹ آبان گفته است:

«راه حل مشکلات جاری در منطقه که بخش عمده آن نتیجه سیاست‌های "عقیم" عربستان سعودی است، صدور بیانیه‌های "فاقد ارزش" نیست بلکه راه حل، دست برداشتن از دنباله‌روی از سیاست‌های "رژیم صهیونیستی" [اسرائیل] است.»

سخنگوی وزارت خارجه ایران تلویحاً به گفته‌های یووال اشتاینیتز، وزیر انرژی اسرائیل اشاره می‌کند که همزمان با برگزاری اجلاس اتحادیه عرب در قاهره ادعا کرده بود که دولت اسرائیل و عربستان سعودی برای مقابله با ایران با یکدیگر روابط محرمانه دارند.

سعد حریری، رهبر حزب المستقبل که از شنبه گذشته در پاریس به سر می‌برد قرار بود به قاهره سفر کند. اما سفر او به تأخیر افتاد. گفته می‌شد که حریری به کویت نیز سفر خواهد کرد اما وزارت خارجه کویت نیز چنین سفری را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • درود بر نسرین ستوده

    هر آدم منصفی با مطالعه قانون اساسی، و رژیم سیاسی حاکم بر لبنان، میتواند بفهمد بسیار از ذات و هدف دموکراسی در است! کجای سکولار دموکراسی گفته است که مقامات کشوری را با وابستگی به طائفه و فرقه دینی و قومیت و نژاد بایست تقسیم شود؟! این قانون اساسی طائفی لبنان با دموکراسی در تضاد است، اما به خیال خودشان مسحی ها که از حمایت استعمارگران فرانسوی مسیحی برخودار بودند، دست برت داشتند! اما اکنون رئیس جمهور مسیحی لبنان، می گیود حزب اله جزئی از ارتش لبنان است!!! مردم خر فرض کرده است آیا؟! حزب اله چه طور جزئی از ارتش لبنان است، در حالی مستقل از راتش لبنان تصمی می گیرد و حقوقش یک کشور اجنبی (نظام ولایی ایران) می دهد و رسما در خدمت و مزدوری نظام ولایی است و حکم سلاح نظام ولایی بر سر اسرائیل است؟! چه طور بخشی از ارتش یک کشور به کشورهای دیگر تعرض می کند ؟ و میشل عون هر جنایت و توری توسط عناصر وابسته حزب اله صورت گیرد را به گردن می گیرد؟، در این صورت میشل عون با همین حرفش در اینده، میتواند در دادگاه جنایت جنگی محاکمه شود. البته در اینجاف انتقادبر غرب و اسارئیل وراد است، به قدری قضیه بر اعراب سنی و مسیحی تنگ گرفتند، که این غیرشیعیان، دست به دامان نظام ولایی و حزب اله شده اند! یعنی از شر اسرائیل پناه بردند به مبنع شر دیگر! اگر تندروهای یهودی و صهیونیستی این قدر اصرابر اشغال اراضی 1967 نکردند و صلح اسلو به سرانجام میرساندند، اکنون با تراژدی سخنان میشل عون روبرو نبودیم!

  • درود بر نسرین ستوده

    در کامنتها و بسیاری از مطالب منتشر، بارها تذکر داده شده، در این ظاهر کاسه داغ تر از آش نظام ولایی و مزدورانی مثل حزب اله اش، اصلا مسئله حق و حقوق و مظلومیت فلسطنی ها مطرح نیست، موضوع ایدئولوژی و فلسفه وجودی و هویت و بهانه موجودیت یک رژیم (ولایت فقیه) است/ یعنی اگر تمام اعراب و فلسطینی ها اسرائیل به رسمیت بشناسند و با هم صلح کنند، نظام ولایی دست از دشمنی با اسرائیل بر نمی دارد! نکته اصلی همین است، ظلم، فساد، تبعیض، جنایت به صورت نهادینه در اصول اعتقادی نظام ولایی است، یعنی وقتی می گوید، قرائت من از فلان حکم اسلامی این است که زن و مرد نمیتواند حقوق برابر داشته باشند، در نتیجه و ادامه کلی تبعیض اعمال می شود میان زن و مردذ، یا میان ادیان، مانند سپنتا نیکنام. دقت کنید اینها اقلیتی هستند وگرنه اخیرا سیستانی رای و نظر نظام ولایی را درباره سپنتا نیکنام رد کرده است! این ها نشان میدهد این فرقه نظام ولایی حتی از همان شیعه و اسلام پراز انمتقاد هم منحرف شده و چنان بسیار بد ارائه داده که مراجع دیگر شعیان قبولش ندارند! همان طور که اکبر گنجی مقالاتی طولانی نوشته از جمله "امام زمان به چه کار فقها می آید؟"، این مطالب روشنگرانه، توضیح می دهد که مسئله فلسطین صرفا بهانه است برای پیش برد که ایدئولوژی شیعی با قرائت ولایت فقهی، یک قرائت منحرفانه و حتی ضد اسلامی ضد شیعی و تاکنون هم ضربات مهلکی بر مردمان شیعه و مسلمالن ایران و منطقه زدهف چه از نظر معنوی و اعتقادی به اسلام! و چه ضربات مادری و عمری! اما برای نظام ولایی پشیزی اهمیت ندارد ضرباتی به مردمان ایران و سایر کشورها می زند!

  • reza

    حال که مشخص شد اَکابر و شیخ الرئیس های عرب اعم ازمرحومان سادات مصر ی تا ملک حسن و حسین مغربی و اردنی و...نهایتا" خادمین الحرمین والشریفین با پسر عموهای خونی خود یعنی بنی اسراییل عداوت و کدورتی ندارند وهمچون یک قرن پیش که شیوخ عرب در فلسطین زمین ها را به آژانس یهود میفروخت تا کیبوتص های ارض موعود تقدس یابد...معلوم نیست ایران این وسط چرا کاسه داغتر از آش شده و خود را از مهلکه نا فرجام بیرون نمیکشد؟

  • از نسل سوخته ایرانی به مشیل عون و امثالهم

    نظام ولایی، بر پایه ایدئلوژی ضد بشری در نهایت نژادپرستانه بنا شده، بر خلاف تصور برخی ساده لوحان، اصلا این ظلم و فسادها، نتیجه فقط دیکتاتوری یا منفعت طلبی شخصی نیست. ظلم، فساد، تبعیض، جنایت، از اعدام تا قطع اعضای بدن، تکفیر، ارتداد، دخالت در مسائل شخصی مردم، انواع محدودیت و آزار مردم، جزوی از ایدئولوژی اش است. اینها جزء تکالیف و وظایف و برنامه هایش ایدئولوژی نظام ولی فقیه است. برای همین اگر صد سال دیگر امثال محسن کدیور، اکبر گنجی، صادق زیباکلام.. بیاند هی تبصره، پسوند، پیشوند، پچ بکردنش، اصلاح و درست بشو نیست این نظام (البته کار امثال کدیور یا کنجی برای روشنگری و کاهش پیروان احمق و فریب خورده مهم اتس ولی نه برای اصلاح نظام، نبایست از جنگ و حمله نظامی به این اهریمن شترسید امرزو، وگرنه فردا نزدیک - شادی سال دیگر- که به سلاح هسته ای دست یافت دیگر کار دیر شده)، این نظام ولایی از بنیان ضد بشری است و مثل سرطان یا عوفن طاعون است، یا بایست نابودش کرد و یا نابود می کند جهان بشریت را. اولین قربانی اش بعد مردمان تحت تسلطش مانند ایران و عراق و سوریه و لبنان، مستقیم اسرائیل و غرب و بقیه جهان سکولار از جمله همان احمق های چینی و روسیه ای است/تمام/

  • از نسل سوخته ایرانی به مشیل عون و امثالهم

    در داستان های مریدان احمق و فریب خورده خمینی، می گیوند خمینی دلش بار نداد مگسی بکشد و او مگس به ارامی به بیرون هدایت کرد!! اما این خمینی (و امثالهم)، در یک فرمان، دستور قتل هزاران زندانی سیاسی و اسیر داد! این خمینی گفت برای حفظ نظام، حتی اصول اولیه اسلام می توان تعطیل کرد، ولی موقعی سر تامین عطش خونریری اش بود، تا زمانی کفگیر میلیتاریستی اش به ته دیگ نخورده بود، حاضر به صلح با صدام ملعون نشد و وقتی ایران بیچاره کرد حاضر به نوشیدن جام زهر شد! در واقع برای خمینی صلح همچون جام زهر بود، برای امثال خمین و خامنه ای وبقیه اهریمنان نظام ولایی، نوشدنی گوارا خون ریزی است و نه صلح! بریا نظام ولایی، چهل سال عقب نگه داشتن یک کشور مستعدد و زرخیز هیچ است، برایش کشته شدن سالی 15 تا 25 هزار در تصادفات رانندگی هیچ است، برایش کشته شدن نیم میلیون ایرانی و همین تعداد عراقی هیچ است، برای او جام زهر، یعنی پذیرش اتش بس! ان هم شش سال با تاخیر !! برای این نظام ولایی، سصت میلیون زیر خط فقر ایرانی (بر طبق اذعان خود رژیم) هیچ مهم نیست، مهم این است دویست میلیارد دلار خرج جنگ نیبتی برای ایدوئلوژیکش در منطقه بکند! برای این رژیم اصلا اهمیت ندارد زنان مردم ایران خودفروشی یا کلیه فروشی کنندف برایش دست یابی به بمب هسته ای مهم تر است و حاضرست 12 سال بحران را کش بدهد و پانصد میلیارد دلار خسارت بر کشور ایران تحمیل کند! برای این نظام و از جمله سپاهی دزد و های تررویست و جنایتکار مهم نیست ایران در تحریم باشد و دچار تجزیه شود، مهم این است که کینه شتری خرافتی امامیه از یهود ادامه یابد و روی موشک بنویسد به عبری ، اسرائیل باید نابود شود! جتی اگر کشوری مثل ایران نابود شود! چرا؟ چون این اهریمن اساسا ارزشی ندارد برایش مردمان و کشور ایران.

  • تنهاترین

    این مورد را خودم شاهد بودم با خواندن و گوش دادن اخبار در دهه 1990 که، ده سال بود اسرائیلی ها می گفتند نظام ایران دنبال موشک بالستیک با برد هزار کیولمتر است ولی کمتر کسی باور نکرد، تا اینکه یهو در سال 1997 شمخانی در تلویزیون ظاهر شد و گفت شهاب 3 با برد 1300 کیلومتر (بیش از ده سال نظام ولایی انکار میکرد که دنبال موشک بالستیک اسرائیل زن است و حالا با افتخار اعلام میکند) همه می دانند ابرقدرتها نمی توانند به کشور صاحب بمب هسته ای حمله کنند و این را کره شمالی اثبات کرد و نظام ولایی می داند برای بقای ننگنش باید به بمب هسته ای و سایر سلاح هخای کشتار جمعمی دست یابد و این کار خواهد کرد و برجام تنها یک تنفس است برایش! بعد معلوم شد شهاب 3 دو هزار کیلومتر برد دارد، الانم موشک سیمرغ بستر موشک تا 3 هزار کیلومتر و موشک سپهر تا 6 هزار کیلومتر است ،و با سه یا چهار مرحله ای کردن موشک سپهر میتواند مستقیم امریکا هدف قرار دهد! و همه این فناروی توسط احمق های کمونیست و خائن های سکولار در غرب دارد به دست میاورد. ایران ولایی- با غارت اموال مردمان ایران وبقیه جهان- از هر راهی حتی قاچاق و فساد، آماده جنگ اخر الزمانی می شود و در این راه مردمان ایران گوشت قربانی آنها هستند! احمق ها متعصب توده مردم عادی فکر می کنند نظام ولایی دارد با صهیونیزم یا امرکیای جهانخوار مبارزه میکند! نه خیر ای احمق ها، شیعه ولایی دارد از هر چیزی سوءاستافده ابزرای میکند، از قاچاق دختران به دوبی تا فحاخانه های قم و مشهد تا کیم دیکتاتور کره شمالی، برای اجرای نقشه نهایی، یعنی نابودی جهان سکولار و برقررای امپراتوری شیعه ولاییف آن وقت نتانیاهو ساده لوحانه می گیود آنها دنبال امپراتوری پراس هستند! مشتی عقده ای تجزیه طلب قومی هی می گیوند حکومت فارس ها! احمق ها در ایران فارس از همه بیشتر ظلم می بینند! احمق خان، نظام ولایی به پشمش هم نیست فارس و پارسی و یان ها دشمن خونی تمدن و تاریخ ایران و پارس هستند! ایران و زبان فارسی، همه ابزار نظام ولایی است برای تحمیر و تحمیق توده مردمان ایران برای رسیدن حکومت جهانی ولایی! بفمید ای احمق ها! بفهمید چه خطری جهان تهدید می کند!

  • تنهاترین

    شیعه ولایی می گوید حکومت جهانی از آن مذهب شیعه ولایی به حکومت امام زمانی است و البته به قول خمینی شاید تا صد هزار سال دیگر هم ظهر نکند،ف پس نائبش یعنی ولی فقیه مانند خمینی و خامنه ای و... این حق را دارند بر جهانیان حکومت تمام دیکتاتوری داشته باشند و حتی در مورد خصوصی ترین موارد بشریت، مانند خوردن و ریدن و گاییدن و پوشیدن. .. مردم تصمیم بگیرند! و امام زمانی ظهور می کند تا با اسب که از خون غیر شیعیان تا زانوی اسبش بالا میاید! داستان های هولناک ظهور امام زمان شیعه ولایی، حتی در ترسناکترین فیلم هالیوودی کم نظیر است!! شیعه ولایی که اکنون خامنه ای و سپاه و بقیه ارذل و اوباش شیعه ولایی از حزب الهه تا حشد اشعبی.. دنبالش هستند هزاران فرسنگ از دید انسان گرایی با کمونیسم یا سوسیالیزم فاصله دارد، هیولای تازه به دوران سیده شیعه ولایی را هنوز ابرقدرتهای جهان از جمله چین و روسیه درک نکردند، مثلا حکومتهای هیتلر و یا استالین در برابر چیزی در جهان شاید یک نسل آینده در خطرش است هنوز درک نکرده اند/هیتلر در برابر هیولای شیعه ولایی، یک بچه قنداقی نیست!! وگرنه هم اکنون تمام ابرقدرتهای جهانف همچون جنگ جهانی دوم، متحد می شدند علیه این ظنام ولایی و با هر سلاحی به دان حمله می کردند، هیولای شیعه ولایی هزار بار بدتر از نازیسم است. اسرائیلی ها و اعرب و بقیه جهان عمق خطری کمه جهان تدهید می کند هنوز درک نکردند و متاسفانه همچنان در خوبا هستند. به گمان خویش جلوی دستیابی سلاح اتمی گرفته اند. نمی دانند نظام ولایی، کی از اصولش خدعه و نیرنگ است، در مذهبی تقیه (دروغ) جواز رسمی دارد.

  • تنهاترین

    به بیند در کمونیست یا سوسیالیزم از آزادی، دموکراسی، برابری انسانی، عدالت حقوق و دستمزد، مبارزه با خرافاتی مثل دین و مذهب (به قول خودشان افیون مردمان!) می گویند و واقعا هم عقیده بینان گزرانش همچو مارکس همین بوده است! اما حاکمانی مثل کره شمالی از آن سوءاستفاده می کند. اما ایدئولوژی ولایت فقیه از برابری انسانی، مساوات بشری یا عدالت حقیقی نمی گوید وبرعکس تاکید دارد زن و مرد برابر نیستند! اسلام از جمله شیعه ولایی رسما و علنا و با کمال وقاحت از نابربرای انسانی می گیود و البته توجیهات و مزخرفات انبوه و آن قدر داستان پر از مزخرفات می کند تا برخی ساده لوحان از مردمان جهان نفهمند اصل داستان چیست! ولایت فقیه به صورت ایدئولوژیک می گوید: شیعه مذهب امامیه و البته باقرائت ولایت فقیه تنها آیین برحق است و بقیه عقاید دنی و غیر دنی جهان باطل هستند و باید از بین بروند! شیعه ولایی می گوید از زمانی ادم بوجود امد، نور امام زمان در صلب او بوده و از اول خلقت ائمه مقدر شده بر جهان حکومت کنند و الله اسلامی شیعیان از اول هم ژن های امامان دوازده گانه شیعه برت خلق کرده و به انها علم لدنی و بی نهایت داده و هیچ کسی (هر چه قدر خوب باشد باز به پای امامان معصوم نمی رسد و انها معتقدند پیامبران هم به پای امام 12 تایی شیعه ولای نمی رسند)! این ادعا نژادپرستانه را حتی هیتلر و نازی ها هم نکردند!!! برتی انگاری نژادپرستانه، اساس از بنانه های شیعه ولایی است، منتها این نژادپرستی حتی بدتر از نازیسم است، چرا نازیسم لاقل یک ملت ژرمن یا نژاد آریایی برتر می دانتف ولی شیعه ولایی فقط امامان و سیدهای یعنی اما زادگانی مثل خمینی و خامنه ای ژن و نژاد برتر می داند و بقیه جهانیان زا جمله توده میلیونی شیعه هم در نهایت نژاد پست هستند از امامان و امام زادگان!!!! آخ چه قدر شیعیان احمق هستند و این حقیقت زشت نژادپرستی شیع ولایی را نمی فهمند! از بس از کودکی به خوردشان دادند این افکار را! برای هیمن مستحب کردند کودکان قبل سن بلوغ نماز و حتی روزه کله گنجشکی بیگرند و انها در مراسمات مذهبی شرکت دهند، چرا که می دانند اگر انسان عاقل و بالغ این چرندیات به خوردشان بدهند، اخنده روده بر می شود!!! شیعهیان تنها از شدت تعصب القا شده زا دوران کودکی است که باور به چنین عقاید خردستیزانه دارند. عقل سلیم غیر شیعه محال است چنی حماقتی بکند!

  • تنهاترین

    مشل عون در ظاهر حق دارد، چون و یا برخی از اسرائیلی ها، هنوز در توهم نیل تا فرات هستند! این یک فاجعه است که بخشی از مسیحیان لبنان، خودشان ناچار می بینند از ترس اسرائیل، به دامن حزب شیطانی شیعی ولایی بفتند! این یک فاجعه است که سکولارهای پان عربی مثل اسد در دامان اهریمن ولایی بیفتند، این یک تراژدی است که کمونیستهای چینی و کره ای و ویتانامی با اهرمین خرافت دینی علیه غرب متحد شده اند! اگر روحی وجود داشته باشد الان روح انگلس و مارکس و لنین در گور می لزرد از دست احمق های کمونیست کره ای و چنی ویتنامی کوبایی که با اثلی ترین دشمن سکولاریسم از جمله کمونیست وسیسالیزم یعنی نظام ولایت فقیه متحد شده اند!! خوب همان طور در ایران و لبنان و عراق و.. برخی شیعیان خرافتی هستند که فکر میکنند امام زمانی است و امپرتوری حکومت جهانی شیعه را برپا خواهد کرد، برخی یهودیان خرافاتی هم هستند که گمان می کنند یهود دین و قوم برتر جهان است، بایست جلوی این تندروها دینی گرفت از اسلام سنی و شیعی تا مسیحی و یهودی و بودایی... همان طور جهان بعد از مصائب و جنایات عظیمی که نژادپرستی در قالب نازیسم درست کرد، بایست به طور جدی با برتی جویی دنی مقابله کند. مردم یهود 15 ملیون فنر یا اندکی بیشتر هستند، نمی از آنها در اسرائیل هستند. اسرائیل در حدود مرزهای 1967 به قدر کافی جا و امکانات برای همه یهودیان دارد، طمع نکنند و به انچه رسیدند قناعت کنند و به خطری بزرگی در ادامه می گویم به پردازند و سریعتر با اعراب به صلح برسند:

  • تنهاترین

    اصل داستان، بر می گردد به تداوم قوانین جنگلی- البته در پوشش و رنگ و لعاب زیبا و عوام فریب، همچون سازمان مالل، حقوق بشر، دموکراسی، و صد البته انواع و اقسام ایدئولوژی هایی پر از جنایت و پلشتی و ضد بشری از ناسیونالیستی تا دینی (شیعه ولایی، وهابی، اخوانی، سلفی، داعشی و جاعشی و...)- منتها واقعا اگر بشریت و دولتها که هر چه باشند باز هم از بطن همین بشریت هستند و فرزندان این این بشریت: همان طور که همه کشورهای عربی و سازمان آزادی بخش فلسطین و حتی حماس، واقعیت موجود پذیرفتن و در عمل موجودیت اسرائیل به رسمیت شناخته و به مرزهای 1967 قناعت کرده اند؛ پس اسرائیلی ها هم، با صراحت و صداقت، اعلام کنند حدود اسرائیل را در همان مرزهای 1967 می شناسند. اسارئیل بایست دندان طمعش بکشد، وگرنه شیعه ولایی، به طور جدی و تمام وقت در کار فکر برقراری امپراتوری یعی ولایی (جاعشی) در جهان است. بسیرای فریب ظلم و فساد رژیم ولایت فقیه می خورند، مثلا گمان می کنند پس نظام ولایی، هم مثل مثلا کمونیست های کره شمالی است که از ایدئولوژی در جهت تحکیم دیکتاتوری اولیگارشی حاکم استفاده می کند! نه خیر! واقعا خیلی بایست احمق باشید و ماهیت ایدئلوژیک و ذات ملاها نشناختید. ملاها ایدئولوژی ولایت فقیه در جهت دیکتاتوری و ظلم و فساد استافده نمی کنند، بلکه ایدئلوژی ولایت فقیه اساس ظلم، فساد، جنایت، کشورگشایی را جزئی از ایدئولوژی است! نمی دانم منظورم را رساندم یا نه؟ در ادامه...