ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقال محمد کاهکش، ورزشکار زندانی به قرنطینه

کاهکش برای انجام مصاحبه تلویزیونی از سوی بازجویان وزارت اطلاعات تحت فشار قرار گرفته است: «بازجویان به او گفته‌اند که روز شنبه ۲۵ آذر باید مصاحبه تلویزیونی کند و بگوید که همه اخبار منتشر شده در مورد او کذب محض است.»

محمد کاهکش، ورزشکار پرورش اندام زندانی در زندان اوین، از روز چهارشنبه ۲۲ آذر به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده و مورد بازجویی قرار گرفته است.

یک منبع نزدیک به این زندانی که به دلیل دریافت دعوتنامه از فدراسیون پرورش اندام اسرائیل و اظهار علاقه برای حضور در این مسابقات زندانی شده، به زمانه گفت که این زندانی هم اکنون در قرنطینه است.

محمد کاهکش

به گفته این منبع، کاهکش برای انجام مصاحبه تلویزیونی از سوی بازجویان وزارت اطلاعات تحت فشار قرار گرفته است: «بازجویان به او گفته‌اند که روز شنبه ۲۵ آذر باید مصاحبه تلویزیونی کند و بگوید که همه اخبار منتشر شده در مورد او کذب محض است.»

اواخر مهر ماه امسال برای اولین خبرهایی درباره این ورزشکار پرورش اندام زندانی در زندان اوین منتشر شد.

او با نوشتن نامه‌ای، دلیل بازداشتش را دریافت دعوتنامه از فدراسیون پرورش اندام اسرائیل و اظهار علاقه برای حضور در این مسابقات عنوان کرد: یک ورزشکار ایرانی: به دلیل تمایل به حضور در مسابقاتِ اسرائیل زندانی شده‌ام

به گفته منبع نزدیک به محمد کاهکش اما بازجویان از او خواسته‌اند که از جمهوری اسلامی اعلام حمایت کند و بگوید که خبرهای منتشر شده درباره او کار و توطئه اسرائیل است: «بازجوها وعده شغل، آزادی و پول به محمد داده‌اند و گفته‌اند اگر پیشنهاد آنها را قبول نکند در زندان خواهد ماند.»

این منبع نزدیک به محمد کاهکش همچنین گفته است او اکنون در قرنطینه شرایط وخیمی دارد، امکان هواخوری، ملاقات و تماس با خانواده را از او گرفته‌اند و تحت فشار است

به نظر می‌رسد با داغ شدن هشتگ «باید ببازی» به دنبال باخت اجباری علیرضا کریمی، کشتی‌گیر عضو تیم ملی امید ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم در رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان که به منظور قرار نگرفتن در برابر ورزشکار اسرائیل، در مقابل کشتی‌گیر روسیه تن به شکست داد؛ محمد کاهکش هم تحت فشار مضاعف قرار گرفته است.

این در حالی است که علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی با علیرضا کریمی دیدار کرد و به او گفت از اینکه او از حق قطعی و قهرمانی مسلم صرف‌نظر کرده، «واقعاً احساس عزت» می‌کند: «احساس عزت» خامنه‌ای از شکست نمایشی علیرضا کریمی

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احمد

    ورزش سیاسی نیست