ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آینده را با دستان خودمان می‌سازیم ــ گفت‌وگو با رهام رفیعی

زمانه گفت‌وگویی داشته با رهام رفیعی از بنیاد ژوپی‌آ که هر سال با همت او و دوستانش قایق ایران در رژه افتخار در کانال‌های شهر آمستردام به حرکت درمی‌آید.

از سه سال پیش، مردادماه هر سال هم‌زمان با رژه‌ی افتخار قایق‌های کوییر در آمستردام، ایرانیان نیز با قایق مخصوص به خود در این رویداد منحصر به فرد شرکت می‌کنند. امسال قایق ایران را در این رژه‌ی افتخار بیش‌ از ٨۰ مسافر از میان همجنسگرایان، دوجنسگرایان، تراجنسی‌ها و سایر اقلیت‌های جنسی و جنسیتی و هم‌چنین حامیان حقوق آن‌ها همراهی می‌کنند.

به همین مناسبت زمانه گفت‌وگویی داشت با رهام رفیعی از بنیاد ژوپی‌آ که هر سال با همت او و دوستانش قایق ایران در کانال‌های شهر آمستردام به حرکت درمی‌آید. او در این گفت‌وگو از ژوپی‌آ و اهدافش و ویژگی‌های امسال قایق ایران در پراید آمستردام می‌گوید.

به گفته رهام رفیعی، امسال قایق ایران با شعار «ما آینده را با دستان خودمان می‌سازیم» در رژه قایق‌های کوییر آمستردام شرکت خواهد کرد. قایق افتخار ایران سال گذشته برنده رژه افتخار در آمستردام هلند شد و جایزه بهترین قایق ۲۰۱۸ به انتخاب تماشاگران را از آن خود کرد.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

<span data-mce-type="bookmark" style="display: inline-block; width: 0px; overflow: hidden; line-height: 0;" class="mce_SELRES_start"></span><span data-mce-type="bookmark" style="display: inline-block; width: 0px; overflow: hidden; line-height: 0;" class="mce_SELRES_start"></span>کوییرهای ایرانی در شهرهایی که رژه افتخار برگزار می‌کنند، حضور دارند اما در کشور محل تولد خودشان از آزادی انتخاب گرایش جنسی برخوردار نیستند. در نزدیک به هفتاد کشور همجنسگرایی همچنان مجازات کیفری دارد و متاسفانه در هفت کشور، مجازات همجنس‌گرایی اعدام است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.