ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صدور حکم قطعی پنج سال حبس برای حسین فریدون

سخنگوی قوه قضائیه اتهام حسین فریدون را «اخذ رشوه» اعلام کرد.

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد حسین فریدون، برادر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به اتهام رشوه‌گیری به‌صورت قطعی به ۵ سال زندان و پرداخت ۳۱ میلیارد تومان محکوم شده است.

حسین فریدون، برادر حسن روحانی

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه سه‌شنبه ۹ مهر از صدور حکم قطعی ۵ سال زندان برای حسین فریدون، برادر حسن روحانی خبر داد. اسماعیلی گفت:‌

«در پرونده حسین فریدون دادگاه حکم او را از ۷ سال حبس به ۵ سال و پرداخت ۳۱ میلیارد تومان کاهش داد و به دیگر متهمان نیز ارفاق داد. برای مثال یک سوم حکم یکی از متهمان خانم در این پرونده تعلیق شده است».

سخنگوی قوه قضائیه اتهام حسین فریدون را «اخذ رشوه» اعلام کرد.

فریدون در تیر ۹۶ به‌دنبال تخلف‌های بانکی و بازداشت برخی از مدیران بانک‌ها دستگیر و با وثیقه آزاد شد.

حمیدرضا حسینی، قاضی و سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت پیشتر از صادر شدن حکم دادگاه در رابطه با پرونده حسین فریدون خبر داده و گفته بود :

«این فرد در حکم دادگاه در ارتباط با برخی اتهامات تبرئه و در ارتباط با بخش دیگری از اتهامات، به حبس محکوم شده اما حکم هنوز قطعی نیست».

خبرگزاری فارس که به سپاه پاسداران وابسته است نیز اتهامات فریدون را به نقل از یک منبع آگاه «ارتشاء و پولشویی» اعلام کرده و نوشته بود برادر رئیس دولت «در قبال دریافت رشوه رایزنی‌های موثری را برای سپردن مسئولیت‌هایی در بانک‌ها و دیگر بخش‌های تاثیرگذار اقتصادی به افرادی خاص انجام می‌داده است و این افراد در مقابل مبالغ هنگفتی را به وی پرداخت می‌کرده‌اند».

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.