ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمد سعیدی، عضو تیم سابق مذاکره‌کننده هسته‌ای بازداشت شد

یک منبع آگاه قضایی در گفت‌وگو با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر دستگیری محمد سعیدی به اتهام فساد مالی را تایید کرد.

محمد سعیدی عضو ثابت تیم مذاکرات هسته‌ای روحانی در دوران اصلاحات و رئیس سابق سازمان کشتیرانی بازداشت شد.

محمد سعیدی عضو تیم سابق مذاکره‌کننده هسته‌ای و رئیس سابق سازمان کشتی‌رانی بازداشت شد
محمد سعیدی عضو تیم سابق مذاکره‌کننده هسته‌ای و رئیس سابق سازمان کشتی‌رانی بازداشت شد

یک منبع آگاه قضایی در گفت‌وگو با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر دستگیری محمد سعیدی به اتهام فساد مالی را تایید کرد. این مقام آگاه قضایی گفت:

«نام او از مدت‌ها پیش در شبکه فساد در شرکت کشتیرانی مطرح بوده است. پرونده کشتیرانی جزو پرونده‌های مشهور دستگاه قضایی است.»

محمد سعیدی که از سال ۹۴ به ریاست شرکت کشتیرانی منصوب شده بود، در مرداد ۹۸ استعفا داد و آبان همان سال به اتهام اخذ رشوه و سایر تخلفات مالی دوران مدیریتش، توسط سازمان بازرسی کل کشور تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. او مدتی با قرار وثیقه آزاد بود اما اکنون به سبب توجه اتهامات به او و تشدید وثیقه به میزان چند ده میلیارد تومان، در بازداشت به سر می‌برد.

رسانه‌های امنیتی نزدیک به سپاه پاسداران و جبهه پایداری گزارش داده‌اند که تعدادی از اشخاص مرتبط با سعیدی نیز بازداشت شده‌اند از جمله فردی که به نام «ع. ا. غ» معرفی شده و از اعضای هیئت مدیره سازمان کشتی‌رانی بوده است.

سعیدی از اعضای با سابقه مذاکرات سابق هسته‌ای و از نزدیکان حسین فریدون و برخی چهره‌های مطرح دولت یازدهم و دوازدهم به شمار می‌رود.

حسین فریدون، برادر حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، در تیرماه ۹۶ به‌دنبال تخلف‌های بانکی و بازداشت برخی از مدیران بانک‌ها دستگیر و با وثیقه آزاد شد اما مهر سال گذشته سرانجام به زندان اوین انتقال یافت.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.