ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آمریکا چهار شخص و شش نهاد دیگر مرتبط با ایران را تحریم کرد

این اشخاص تبعه ایران و تایوان هستند و به خاطر ارتباط با شرکت‌های «DES INTERNATIONAL» و «SOLTECH INDUSTRY» که به ترتیب در سنگاپور و هنگ کنگ مستقرند، تحت تحریم قرار گرفته‌اند

دولت ایالات متحده آمریکا در تازه‌ترین اقدام خود برای تشدید فشار بر حکومت ایران، نام چهار تبعه ایران و تایوان و شش نهاد دیگر را به فهرست افراد و نهادهای تحت تحریم اضافه کرد. این اشخاص و شرکت‌ها به تامین «اقلام حساس» برای شرکت صنایع مخابرات ایران متهم‌اند.

پایین و بالا بگیرید و بکشید

براساس بیانیه‌ای که عصر سه‌شنبه ۱۰ نوامبر /۲۰ آبان در وب‌سایت وزارت خزانه‌داری ایالات متحده منتشر شد، شرکت‌های «آرتین صنعت تابان» (مستقر در تهران)، «هدی تریدینگ» ( مستقر در تهران)، «NAZ TECHNOLOGY» (مستقر در شنژن، چین)، «PROMA INDUSTRY» ( مستقر در هنگ کنگ)، «DES INTERNATIONAL» (مستقر در سنگاپور) و «SOLTECH INDUSTRY» (مستقر در هنگ کنگ) به فهرست نهادهای تحت تحریم‌ کاخ سفید افزوده شدند.

اشخاص تحریم‌شده نیز محمد بنی‌هاشمی، محمد سلطان‌محمدی، شین‌هوا هوانگ و شیه می سون نام دارند که تبعه ایران و تایوان هستند و به دلیل ارتباط با دو شرکت «DES INTERNATIONAL» و «SOLTECH INDUSTRY» در فهرست تحریم‌های ایالات متحده قرار گرفته‌اند.

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده در بیانیه‌ای اعلام کرد این افراد و شرکت‌های نامبرده به شکل «یک شبکه تامین اقلام حساس» برای یک شرکت صنایع مخابرات ایران عمل کرده‌اند. ایالات متحده پیشتر شرکت صنایع مخابرات ایران را که یک شرکت نظامی قلمداد می‌کند، تحت تحریم قرار داده است.

در این بیانیه آمده است شرکت صنایع مخابرات ایران تجهیزات مخابراتی نظامی، اویونیک (تجهیزات الکترونیکی هواپیما، ماهواره و فضاپیما) و پرتابگر موشک تولید می‌کند و از شرکت‌های مذبور اقلام حساس از جمله تجهیزات الکترونیکی ساخت آمریکا خریداری کرده است.

روز گذشته پایگاه خبری اکسیوس در گزارشی ادعا کرده بود که دولت ترامپ قصد دارد در هماهنگی با اسرائیل و چند کشور عربی خلیج فارس مجموعه‌ای از تحریم‌های جدید علیه ایران را وضع کند. بر اساس این گزارش، این تحریم‌ها قرار است در ۱۰ هفته آینده تا پایان دولت ترامپ و روی کار آمدن دولت بایدن در ۲۰ ژانویه اعمال شوند.

آکسیوس به نقل از دو منبع اسرائیلی که نام آن‌ها افشا نشده نوشت: دولت ترامپ معتقد است چنین «سیلی» از تحریم‌ها فشار بر ایران را افزایش می‌دهد و کار دولت بایدن برای احیای توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ را دشوار می‌کند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.