ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض به جنگ سوریه روی طاق سرکنسول‌گری ایران در هامبورگ

طی این اعتراض، یک معترض بالای سردر ساختمان سرکنسول‌گری ایران در هامبورگ ایستاده و پرچم انقلاب سوریه را به اهتزاز درآورده‌است.

یک معترض پرچم انقلاب سوریه را بر فراز طاق سرکنسول‌گری ایران در هامبورگ بالا برد.

منبع: حساب توئیتری Ahmad Alkhatib

فعالان سوری در توئیتر از اعتراض به جنگ سوریه و فاجعه حلب، شنبه‌شب ۱۷ دسامبر در مقابل سرکنسولگری ایران در هامبورگ خبر دادند. طی این اعتراض، یک معترض بالای سردر ساختمان سرکنسول‌گری ایران ایستاده و پرچم انقلاب سوریه را به اهتزاز درآورده‌است.

در ساعات پس از پایان نبرد حلب و شکست جبهه مخالفان، بحث بر سر نقش ایران در جنگ سوریه نیز بالا گرفته‌است. دلیل این موضوع انتشار خبرهایی است که از نقش ایران در به تأخیرانداختن تخلیه غیرنظامیان و مخالفان مسلح از شرق حلب حکایت دارند.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • IRAN

    تبریک و تهنیت به حزرت آغا رهبر مفسدین جهان و جنایتکاران سپاه و بسیج و حزب الشیطان لبنان، و تبریک مضاعف به اوباما و کری که با حمایتهای مالی و اطلاعاتی مقدمات این کشتار و قتل عام زنان و کودکان و مردم بی پناه و بیگناه را فراهم کردند و قلب حزرت آغا و پوتین و اسد جنایتکار را شاد کردند.با خیال راحت جنایت کنید که طبق وعده قران و انجیل و تورات ، رسوایی ونابودی ظاالمین و جنایتکاران و حامیان آنها حتمیست. غذای فرزندانتان خون کودکان مظلوم سوریست.سران اصلی داعش ساخته سپاه قدس و روسیه هستند با اطلاع کامل اوباما برای حمایت اسد، تفرقه بین مخالفین سنی اسد، تضعیف و از بین بردن مبارزین بالتیک که برای روسیه خطرناک بودند، و نابودی سنیها. وقتی از ثبات کامل اسد جنایتکار مطمین شدند داعش خودبخود محو و نابود میشه و سرانش مثل سران سایر گروههای تروریستی حوثی و اخوان المفسدین و حزب الشیطان لبنان و طالبان و القاعده و دزدان دریایی و قاچاقچیان بین المللی همراه و در کنار ولی سفیه با پول ایران در آرامش کامل زندگی میکنند مرگ و لعنت خدا بر همه انها.