ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بیش از ۶۰ کشته‌ و زخمی در انفجارهای بغداد

انفجارها در مرکز شهر بغداد رخ داد و جان دست‌کم ۲۱ تن را گرفت. یکی از این انفجارها انتحاری بود و دیگری حاصل بمبی جاسازی شده.

دو انفجار در یک بازار در بغداد دست‌کم ۶۰ کشته و زخمی برجای گذاشت.

محل انفجارهای امروز در بغداد

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، دو بمب شنبه ۳۱ دسامبر/۱۱ دی در بازار السینک در بغداد، پایتخت عراق منفجر شد که دست‌کم ۲۱ کشته و ۴۰ زخمی برجای گذاشت. یکی از انفجارها انتحاری بود و دیگری حاصل بمبی جاسازی‌شده. وزارت کشور عراق هنوز آمار رسمی تلفات این انفجارها را اعلام نکرده‌است.

بازار السینک در منطقه الرشید در مرکز شهر بغداد قرار دارد. بنابر گزارش‌ها، منطقه‌ هدف‌قرارگرفته منطقه پررفت‌و‌آمدی است و غیرنظامیان قربانیان این حمله بوده‌اند.

بمب دوم به فاصله اندکی از بمب اول منفجر شد و غیرنظامیانی را هدف قرار داد که برای کمک به مجروحان انفجار اول گرد آمده‌بودند.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجارها را نپذیرفته، اما گروه دولت اسلامی (داعش) تا کنون بارها در بغداد دست به عملیات انتحاری زده‌است. این انفجارها در حالی رخ می‌دهند که نیروهای عراقی با حمایت ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به پیروزی‌های جدیدی در نبرد موصل برای بازپس‌گیری آن از داعش دست یافته‌اند.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.