ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم الهدی: مهمانی خانوادگی مختلط خطرناک است

احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در مشهد، در خطبه‌های نماز جمعه به شوهای لباس، بدحجابی و مهمانی‌های مختلط در خانواده‌های مذهبی تاخته است. او همچنین زنان را کارخانه آدم‌سازی نامیده است.

احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفته که اختلاط زن و مرد در خانواده‌های مذهبی هم رواج پیدا کرده و مهمانی‌های خانوادگی خطرناک است. او همچنین زن را کارخانه‌ای دانسته که خدا خلق کرده برای این ‌که انسان بیافریند.

علم الهدی در بخشی از سخنان خود با اشاره به برگزاری شوهای لباس در کشور گفته الگوها و نمادهایی که از غرب به عنوان مدل تازه وارد کشور می‌شود و شوهای لباسی که «دشمنان خدا» تشکیل می‌دهند، برای تهی کردن کشور از نیروی انسانی است.

علم الهدی خطاب به متولیان فرهنگی کشور گفته که «آنها تا حرف می‌زنی می‌گویند حجاب با فرهنگ سازی درست می‌شود که ما هم همین را می‌گوییم اما بی‌حجابی با چه چیزی علاج می‌شود؟ تا وقتی که شما فکر کنید و برنامه فرهنگی بدهید که حجاب را درست کنید ده‌ها شو لباس دیگر در کشور راه می‌افتد که بعد صدها برنامه شما هم اثر نمی‌کند.»
امام جمعه مشهد با اظهارنگرانی از اینکه «اختلاط میان زن و مرد در خانواده‌های مذهبی نفوذ کرده و و زن متدین با مرد متدین مثل خواهر و برادر سخن می‌گوید»، گفته است: «اختلاط زنان و مردان خطرناک است و جلسات خانوادگی و مهمانی‌های این چنین خطرناک است و منشا فساد در کانون یک خانواده متدین است. آفت اختلاط باید از زندگی برداشته شود.»

او گفته: «جلسات مهمانی که دختر جوان مقابل خانواده شوهر خود به صورت آرایش کرده می‌نشیند خطرناک است و اگر پسر جوان حزب اللهی نسل سوم انقلاب، خدای نکرده به دنبال یک صورت آرایش کرده و موی پریشان یک دختر ولنگار راه افتاد دیگر نیروی مقاوم انقلاب نیست.»

سیداحمد علم‌الهدی پیش‌تر هم در یکی از سخنرانی‌های خود گفته بود: « آپارتاید جنسی، بی‌حجابی است، اینکه یک بی‌حجاب می‌خواهد خود را ملعبه جنسی یک مشت افراد قرار دهد، این آپارتاید جنسی است.»

امام جمعه مشهد یک بار هم بی‌حجابی را عامل اصلی فشاد اقتصادی معرفی کرده بود: «وقتی زن و دختر جوانی با کشف حجاب و انواع آرایش و موی پریشان خود را در اختیار نگا‌ه‌های زهرآلود مردهای هرزه می‌گذارد، فساد اقتصادی توسعه می‌یابد و با این امر انسان‌هایی که می‌خواهند این شهوترانی تحریک شده و این عیاشی‌های به ظهور رسیده را عملی کنند، راهی جز آلوده شدن به دزدی‌ها، اختلاس‌ها و جنایت‌های اقتصادی ندارند.»

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، همچنین همواره بر منع برگزاری کسنرت‌های موسیقی در استان خراسان تأکید می‌کند. او از کسانی که خواهان برگزاری کنسرت‌های موسیقی در خراسان‌اند خواسته که جای دیگری را برای زندگی انتخاب کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • خان

    اتفاقا این ها همان داعش از نوع شیعه ی حیله گر هستند

  • علیرضا

    من دیگه حرفی ندارم .حیف وقت که اراجیف این بز رو خوندم.

  • مومن

    این آخوند ها چه علاقه عجیبی وچه فضایل بی پایانی نسبت به مسایل زیر شکم دارند​، تاصبح بگویند باز مطلب و حدیث دارند​.

  • شیرکو

    احتمالا دوباره یک جائی مشکلی پیش آمده، یا یک فسادی رو شده، ایشان با این حرفها قصد دارند اذهان را منحرف کنند. شوی تبلیغاتی پروپوگاندائی است.

  • مینا

    سلام زمانه. راست میگه این بیچاره خب بابا چرا ملت اینقدر نسبت بهش جبهه میگیرن؟!؟! این بیچاره چیزیو که میبینه میگه دیگه!!!! خب تو خانوادشون مرداشون نست به همه ناموسشون نظر دارن خطر ناکه ممکنه دست درازی کنن میبینن فلانی اندامش خوبه داره میرقصه! ی جا دیگه هم گفته بودن زن کارخانه ای برای تولید نسله خب اینم اشاره به همین موضوع داره دیگه . زن براشون ابزار جنسیه ممکنه تو مهمانی ببینن خوششون بیاد خب چون کارخانه جنسیه !

  • روان

    من در کامنتی رنج های سختی از دست این مذهبی هیا داشیعی کشیده ام و موجب نابودی زندگی ام شده گفته ام. https://www.radiozamaneh.com/317070 اگر عمال جانی و جلاد رژیم دستش به من برسد بعد از شکنجه مرا سربه نیست می کند! اما من می خواهم گوشه ای کثافت خانواده مذهبی ایرانی بگویم. شخصا افرادی را می شناختم خودشان مورد تعرض بودند یا فاعل در بچه بازی و کودک آزاری ولی در بزرگ سالی کاسه داغ تر از آش شده اند و علیه *** کاران/همجنس بازنو همجنس گراین موضع می یگرند. اینها گاهی نشانه عقده از قربانی بودن یا احساس گناه درباره بچه باز ی و کودک آزاری خودشان است! در این خانواده- اعم از غنی تا فقیر- بر اثر محرومیت و سرکوب جنسی، خودارضایی بسار رایج است. ییک از بلایای این خانواده مقدس شیعی و اسلامی، رواج بسیار وسیع بچه آزار ی و تعرض به بچه ها بویژه پسرها است. بیماری های مقعدی و روده ای اکثر مذهبی دچار هستند! بیماری روحی بسیار بدتر از بیمرای جسمی است در نزد قربانیان تعرض جنسی و اغلب قربانی را از زندیگ عادی محروم می کند ! من به رجات یگویم، خیا زا این جلاداهای اسلام گراف خودشان در بچگی قربانی تعرض جنسی بوده اند و واقعا بیماری روانی دارند و هر چند تویجه جنایاتشان نمی شود. من خودم رنج عظییم در این جامعه مذهبی برده ام ولی هیچ گاه دنبال جنایت و شکنجه دیگران نرفتم. اگثر پسرها مشکل مقعدی دارند، از بس مورد تعرض برادرها و حتی پدر و افارد فامیل و اهالی محل قرا ر می گرند. این را به قاطع می گیوم، اکثر پسربچه های شیعه مورد تعرض مردان بزرگتر قرار می گیرند و ایران و افغانستان در بچه بازی شههر عام و خاص هستند. در این دو کشور فارسی عمده فارسی زبانف لواط بسیار رایج است. ولی لوط اگر همجنش گرایی از روی گرایش جنسی و یمان دو بالغ با رضایت باشد از نظرمن عیبی نیست و بلکه حق است. ولی در افغانستان و ایران، تجاوز و تعرض به هم جنس مرد است. اصطلاح بچه بی ریش در میان افغانی ها و بچه گوشت در میان ایرانی ها شهذها به پسربچه های مطلومی است که مورد تعرض گروهی مردان بزرگ سال و یا نوجوان های قوی بنیه است. این پسربچه ها شب ها بویژه مورد تعرض قرا می گیرند. نمی دانم منتشرمی کیند یا نه! ولی مشکل امروزه جامعه ایران، تعرض وسیع به پسربچه است.

  • papa

    اگر بابا و مامان تو را از هم جدا میکردند گوسال ای مثل تو از کجا بوجود می آمد؟