ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شرکت آهاب ۵۲۵ کارگر را اخراج کرد

کارگران در حالی اخراج شده‌اند که سه ماه حقوق و مزایای خود را نیز دریافت نکرده‌ بودند.

شرکت آهاب امروز ۳۰ اردیبهشت، ۵۲۵ کارگر را اخراج کرد. کارگران در حالی اخراج شده‌اند که سه ماه حقوق و مزایای خود را نیز دریافت نکرده‌ بودند.

«اتحادیه آزاد کارگران ایران» با انتشار این خبر نوشته است که بیشتر کارگران شرکت پیمانکاری آهاب افغان و بخشی هم کارگران فصلی مناطق محروم هستند که به هنگام نیاز در پائیز و زمستان به کار گرفته می‌شوند.

خبر حاکی است این شرکت ۱۸ اسفند سال گذشته نیز ۳۰ کارگر را بدون تسویه حساب اخراج کرده است.

شرکت آهاب یک شرکت پیمانکاری است که سال ۱۳۶۶ ایجاد شده و در زمینه پروژه‌های ساختمانی و طرح‌های عمرانی، احداث تونل، راهسازی، حمل و نقل فعال است. این شرکت در ساخت و ساز تونل‌های متروی تهران نیز مشارکت دارد.

روشن نیست کارگران اخراج شده در کدامیک از پروژه‌های این پیمانکار به کار اشتغال داشته‌اند.

اخبار کارگری زمانه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ناشناس

    بنده از مهندسین سابق این شرکت بودم. مدیر عامل و همچنین مدیریت اجرایی آن شرکت دست آقایان... بسیار شرکت چیپ بی کلاس و بی قانون و ضابطه ای میباشد و تمامی افرادی که در رده های بالا در کارگاههای این شرکت مشغول دارای سمت هستن اصلا در حد و اندازه پروژه های این شرکت نمی باشند...فعالیت های شرکت آهاب در ظاهر در نیمه جنوبی خط 6 مترو تهران می باشد اما ظاهرا در پوشش فعالیت مترو به پولشویی مشغول میباشد...شرکتی بسیار بد حساب و از لحاظ پرداخت ها بسیار بدون برنامه عمل میکند...حقوق پرسنل را دیر به دیر پرداخت میکند...شکایت ها از این شرکت هم به هیچ نتیجه ای نمیرسد...معمولا سرپرستان کارگاهها هم بصورت تیمی و باندی به اداره کارگاه مشغول هستند و پرسنل از هیچگونه مزایا که چه عرض کنم هیچ آینده ای برخوردار نخواهند بود...حرامشان باد

  • غلام عسگری بختیاری

    اکنون که سیرک مضحک بصطلاح انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای شهروروستا به پایان رسید بجزبخش رانتخوارواختلاسگروپاچه خوار وهمه چیزخوارحکومتی نود .پنج درصد ملت ایران خاصا جامعه کارگران وزحمتکشان تا سیرک دیگربدست فراموشی سپرده شده است اما افسوس که تاکنون به تعداد روزهای سی وهشت سال ظهورحکومت داعشیان اول درایران مردم راازهمین سوراخ مارگزیده است وبازهم تکرار وتکرار. شرکتهایی که کارگران رابرده واردراختیارمیگیرند وبه راستی دردسته چندصدتایی اخراج میکنند تنها میتوانند وابسته به باندهای سپاهی واطلاعاتی وامنیتی وبسیجی وسایرپاچه خواران حکومت باشند که با سرمایه ناچیزتاسیس وپس ازگرفتن وام های چندین هزارمیلیاردی تغییرجهت ورنگ میدهند وبه کسی هم پاسخگو نیستند. البته اینگونه اعمال ضدبشری درحکومت تحت رهبری امام غایب ونایب عظمایش خامنه ای بیشماردرسراسرکشوردربخش های صنعتی وتولیدی وپروژه ای وخدمات شهری انجام گرفته است که نشان ازبی قانونی وهرج ومرج دربدنه سیستم حکومتی دارد.البته ملت ایران پاسخ این ناروایی ها خواهند داد. به امید فردای آزادی متحد وپیروزباشید.