ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان سنجش: حل مشکل رشته-محل‌های حذف شده دانشگاه آزاد را تکذیب می‌کنیم

پس از اینکه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۲۵۰۱ رشته-محل حذف شده مورد تایید دوباره قرار گرفته است، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای رفع این مشکل را تکذیب کرد.

پس از اینکه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۲۵۰۱ رشته-محل حذف شده مورد تایید دوباره قرار گرفته است، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای رفع این مشکل را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) صبح روز پنج شنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ سازمان سنجش آموزش کشور در واکنش به بیانیه علی محمد نوریان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، درباره آخرین وضعیت مذاکرات دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون رشته-محل‌های حذف شده دانشگاه آزاد اسلامی، اطلاعیه‌ای جدید منتشر و در آن اعلام کرد:

«متعاقب اعتراض دانشگاه آزاد اسلامی به عدم تأیید تعدادی از رشته-محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دستور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر بررسی مجدد رشته محل‌های تأیید نشده در روز ۹۶/۴/۷ دو جلسه در سازمان سنجش آموزش کشور و دفتر گسترش آموزش عالی با حضور سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان ایشان، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی تشکیل شد و مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی لیست رشته-محل‌های تأیید نشده را همراه اطلاعات مبسوط تر از قبیل سال پذیرش، تعداد اعضای هیأت علمی و ... جهت بررسی بیشتر به دفتر گسترش آموزش عالی ارسال نمایند.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است که «خبر منتشره در رسانه‌ها و بیانیه سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر رفع مشکل ۲۵۰۱ رشته محل کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تکذیب می گردد.»

در این اطلاعیه با اعلام اینکه «تنها مرجع رسیدگی به این گونه درخواست‌ها و اساساً صدور مجوزها و ظرفیت‌ها دفتر گسترش آموزش عالی است»، وعده داده شده که «نتیجه بازنگری‌ها ظرف روزهای آینده پس از احراز شرایط لازم در هر یک از رشته-محل‌های دانشگاه توسط دفتر گسترش اعلام و در اطلاعیه‌های بعدی سازمان سنجش آموزش کشور» اعلام شود

همچنین بنا بر خبری که در برخی شبکه‌های اجتماعی و کانال های اصولگرایان منتشر شده، علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی امشب در صدا و سیما درباره «کارشکنی وزارت علوم در قبال کدرشته‌های دانشگاه آزاد» صحبت خواهد کرد.

اقدام وزارت علوم در حذف شمار زیادی از رشته-شهرهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پاسخی به تحرکات دانشگاه آزاد در حذف بسیاری از مدیران نزدیک به علی اکبر هاشمی رفسنجانی ارزیابی شده است. پروژه‌ای که به «هاشمی زدایی از دانشگاه آزاد اسلامی» معروف شده است:

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.