ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گلایه زلزله‌زدگان از نابسامانی در توزیع کمک‌ها

منطقه زلزله‌زده در غرب ایران بسیار وسیع است و ۱۶ هزار نفر هم در انتظار کمک‌های فوری‌‌اند. در این فیلم مردم می‌گویند کمک‌ها عادلانه و به هنگام توزیع نمی‌شود.

زلزله شامگاه شنبه ۲۲ آبان مرگ‌بارترین زلزله در پنج سال گذشته در ایران بوده است. ۱۶ هزار نفر نیازمند کمک‌های فوری به ویژه آب آشامیدنی، چادر و پتو هستند. در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، عده‌ای از زلزله‌زدگان از ناهماهنگی و نابسامانی در توزیع کمک‌‌ها گلایه دارند.

منطقه زلزله‌زده کوهستانی و بسیار وسیع است. رانش زمین در بعضی نقاط کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان در نواحی روستایی را سخت کرده. ارتش و نیروهای داوطلب در سرپل ذهاب در حال کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان‌اند. یکی از امدادگران صبح سه‌شنبه ۲۳ آبان به شبکه الجزیره گفته است که امدادرسانی به زلزله‌زدگان کند و به زحمت پیش می‌رود.
مردم در همبستگی با زلزله‌زدگان غرب ایران آنچه را که در توان دارند به کار بسته‌اند. یک نوعروس بجنوردی جهیزیه‌اش را به زلزله‌زدگان اهدا کرده است:

— خبرگزاری تسنیم (@Tasnimnews_Fa) 14. November 2017


در تهران مراکزی هم برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان تشکیل شده:

— یگانه خدامی (@YeganehKhodami) 14. November 2017

زلزله در غرب ایران:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.