ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قدردانی نتانیاهو از «تصمیم شجاعانه» ترامپ برای خروج از برجام

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در نخستین واکنش خود به خروج آمریکا از برجام، تصمیم دونالد ترامپ را شجاعانه خواند و از او برای «جلوگیری از توافق بد و پیشگیری از تجاوزگری رژیم ایران» قدردرانی کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در نخستین واکنش خود به خروج آمریکا از برجام، تصمیم دونالد ترامپ را شجاعانه خواند و از او برای «جلوگیری از توافق بد و پیشگیری از تجاوزگری رژیم ایران» قدردرانی کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل

نتانیاهو در سخنانی که در توئیتر فارسی‌ او هم بازتاب یافت، گفت «اگر توافق هسته ای با ایران لغو نمی‌شد، در عرض چند سال ایران امکان غنی‌سازی کافی اورانیوم برای ساخت یک زرادخانه کامل بمب هسته‌ای را به دست می‌آورد».

به گفته نخست وزیر اسرائیل ایران هزاران میلیارد دلاری را که به واسطه رفع تحریم‌ها به دست آورده، خرج «اقدامات تروریستی و تجاوزکارانه» در خاورمیانه از جمله یمن، عراق، لبنان، غزه و سوریه کرده است.

او با گره زدن فعالیت هسته‌ای ایران با حضور نظامی این کشور در منطقه، از جامعه بین‌الملل خواست تا به صورت همزمان تحریم‌های علیه ایران را تشدید کنند، توافق با ایران را متوقف سازند و سرآخر از آنچه او «تجاوزگری رژیم ایران در منطقه» خواند، پیشگیری کنند.

نتانیاهو بار دیگر گفت اسرائیل مصمم به جلوگیری از استقرار ارتش ایران در سوریه است و ادعا کرد «ایران در ماه‌های اخیر سلاح‌های مرگبار به نیروهای خود در سوریه منتقل کرده تا اسرائیل را مورد هدف قرار دهد».

نیامین نتانیاهو شامگاه دوشنبه ۳۰ آوریل/ ۱۰ اردیبهشت، در سخنانی فوق‌العاده که همزمان از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی اسرائیل پخش شد، اعلام کرد که به اسناد و آرشیو هسته‌ای مخفی ایران، از جمله به پروژه مخفی طراحی، ساخت و آزمایش سلاح هسته‌ای «عماد» دسترسی پیدا کرده است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.