ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهدی کروبی در حصر درخواست صندوق رأی کرد

محمدتقی، فرزند مهدی کروبی شب ۵ اسفند ماه در صفحه اینستگرامش این پیام را منتشر کرد و گفت پدرش برای «حفظ جمهوریت» در محل حصر خود رأی خواهد داد.

مهدی کروبی که پس از اعتراض به نتایج انتخابات ۱۳۸۸ در حصر زندگی می‌کند، اعلام کرده است که از مأموران امنیتی پاسبانش خواسته است برای او صندوق سیار بیاورند که در انتخابات ۷ اسفند شرکت کند.

مهدی کروبی اعتصاب غذای خشک کرده است

محمدتقی، فرزند مهدی کروبی شب ۵ اسفند ماه در صفحه اینستگرامش این پیام را منتشر کرد و گفت پدرش برای «حفظ جمهوریت» در محل حصر خود رأی خواهد داد.

مهدی کروبی از بهمن‌ماه سال ۱۳۸۹ بدون هیچ اتهام یا برگزاری دادگاهی در حصر خانگی به سر می‌برد. در سه سال اول این پنج سال، او در اتاق کوچکی نگهداری می‌شده و از دیدن نور آفتاب محروم بوده است.

درخواست رفع حصر از رهبران جنبش سبز از تابوهای سیاسی در جمهوری اسلامی است. آیت‌الله محمود امجد، از روحانیون منتقد جریان اصلی سیاسی در ایران، روز پنجم اسفند با صدور پیامی از مردم خواست به کاندیداهایی رأی دهند که اولویت آن‌ها «رفع حصر از رهبران جنبش سبز» است.

امجد برای شرکت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هم کاندید شده بود که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد. جلسات او در مسجد «امامزاده صالح» تهران مشهور هستند؛ او در منبر این مسجد به خشونت‌های نظامی علیه تظاهرکنندگان معترض به انتخابات ۱۳۸۸ اعتراض کرد و نهایت از مسجد اخراج شد.

پرونده ویژه انتخابات در رادیو زمانه: تقویت رهبر یا چیدن بال و پر او

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • كشكساب

    با درود بر همه ايرانيان ،، دسته چاقو را اگر از چاقو جدا كنند ، ميشود فقط ، دسته ، و اگر بپرسيم اين دسته چيست ؟ پاسخ ميشنويم ، ( دسته چاقو ) و اين جنايتكار دهه طلايي خميني دروغگو كه به ( حكم حكومتي ) خامنه اي دزد ، در مجلس اصلاحا ت (دوره ششم ) زماني كه قدرت اجرايي كشور نيز در اختيارشان بود ، صحه گذاشت ، اين را خوب ميداند كه تا ابد ( دسته چاقو ) است . و براي تثبيت همين چاقو بايد تلاش كند . من تا روزيكه ( حكم حكومتي انتخابات را در كشورم بي معني نموده ) در اين بازي جنايتكاران و تثبيتشان ، شركت نميكنم . پاينده ايران ، سربلند ايراني

  • میترا

    شیخ اصلاحات! تا خاموشی ابدی راهی نمانده، قدری دندان بر جرگ بگذار آ شیخ!