ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ورود سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای آتش‌سوزی در پتروشیمی بو‌علی

روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، از ورود این سازمان به ماجرای آتش‌سوزی در مجتمع پروشیمی بوعلی سینا در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر خبر داد.

روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به ماجرای آتش‌سوزی در مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر خبر داد.

خبرگزاری میزان روز دو‌شنبه ۲۱ تیر ماه با اعلام این خبر، از تعیین هیاتی برای بررسی علل وقوع این حادثه خبر داد: «رئیس سازمان بازرسی کل کشور هیاتی را مامور بررسی علل وقوع حادثه آتش‌سوزی در شرکت پتروشیمی بوعلی سینا کرد.»

قاضی ناصر سراج از این هیات خواسته است تا از تاریخ بیستم تیر ماه در مجموعه وزارت نفت مستقر شود و با حضور در محل وقوع آتش‌سوزی در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر به بررسی موضوع بپردازد و با بهره‌گیری از نظر کارشناسان و متخصصان و مراجعه به مسئولان و کارکنان، نتیجه بررسی‌های خود را گزارش کند.

پیش از این کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هم از برگزاری نشست «اضطراری» و ورود به این موضوع برای بررسی علل وقوع حادثه خبر داده بود: کمیسیون انرژی مجلس حادثه آتش ‌سوزی پتروشیمی بوعلی ماهشهر را بررسی می‌کند

بر اساس آخرین برآوردها حادثه آتش‌سوزی در مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا بیش از ۶۰‌میلیون یورو خسارت به این مجتمع وارد کرده است:

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.