ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگران مهابادی در چهل و پنجمین روز اعتراض، مقابل فرمانداری تجمع کردند

کارگران کشت و صنعت مهاباد، که در اعتراض به عدم پرداخت دستمزد از ۴۵ روز پیش تجمع کرده‌اند، همزمان با سفر استاندار به مهاباد مقابل فرمانداری شهر اجتماع کردند

کارگران کشت و صنعت مهاباد امروز سه‌شنبه ۲۸ دی در ۴۵مین روز تجمع اعتراضی خود و همزمان با سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد، مقابل فرمانداری این شهر اجتماع کردند.

کارگران کشت و صنعت مهاباد در 45 مین روز تجمع

کارگران که ۱۶ ماه است دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند، از ساعت ۹ صبح تا دو بعد از ظهر مقابل استانداری ایستادند اما استاندار و فرماندار مهاباد حاضر نشدند با آنها گفت‌وگو کنند.

آنان به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفتند: "۱۶ ماه دستمزد طلبکاریم، بیش از ۴۰ روز مقابل درب مجتمع در برف و سرما تجمع کردیم، ولی کسی پاسخگو نشد. حالا هم که استاندار به این شهر آمده حاضر نیست پای درددل ما بنشیند و حداقل به مشکلاتمان گوش بسپارد.

کارگران کشت و صنعت مهاباد، که در اعتراض به عدم پرداخت دستمزد، حقوق و مزایایشان از ۴۵ روز پیش مقابل دفتر شرکت تجمع کرده و برای محافظت از خود چادرهایی برپا کرده بودند، روز ۱۹ دی ناگزیر شدند به خواست نیروی انتظامی چادرها را جمع کنند. با این‌حال آنها از ۲۰ دی در فضای باز و به طور ایستاده به اعتراضشان ادامه داده‌اند.

این کارگران در ۱۶ ماه گذشته تنها مبلغ‌هایی را به‌عنوان علی‌الحساب دریافت کرده‌اند و بخش زیادی از حقوق و مزایای آن‌ها باقی مانده‌ است. نیمی از ۲۰۰ کارگر این مجتمع پس از خصوصی‌سازی اخراج شده‌اند و کارگران فعلی نیز نگران‌اند که هر لحظه شغل خود را از دست بدهند.

اخبار کارگری زمانه را بخوانید: 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.