ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶؛ تکذیب دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد در مشهد

درحالی‌که روزنامه قانون از دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد در هتلی پنج‌ستاره و تحت شرایط امنیتی در مشهد خبر داده بود، جوانفکر، مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهوری سابق آن را تکذیب کرد.

روزنامه قانون نوشت که محمدباقر قالیباف و محمود احمدی‌نژاد در مشهد دیدار کرده‌اند. جوانفکر، مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهوری سابق امااین خبر را تکذیب کرد.

محمدباقر قالیباف در سودای نامزدی دوباره در انتخابات ریاست‌جمهوری است

روزنامه قانون شنبه هفتم اسفندماه با انتشار خبری اعلام کرد که محمدباقر قالیباف، شهردار کنونی تهران و نامزد دوباره انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در مشهد با محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین و شهردار سابق تهران دیدار کرده‌است.

بر اساس این گزارش، دیدار احمدی‌نژاد و قالیباف در هتل بین‌المللی پنج‌ستاره کوثر ناب صورت گرفته است. این هتل بسیار گران‌قیمت در مشهد محل اقامت محمود احمدی‌نژاد است.

انتخابات آینده ریاست‌جمهوری احزاب و گروه‌های سیاسی اصول‌گرا را به فعالیت انداخته‌است. چند روز پیش «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» (جمنا)، ائتلاف اصول‌گرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶ اعلام موجودیت و نخستین نشست خود را پنج‌شنبه پنجم اسفندماه برگزار کرد.

این ائتلاف لیستی ۲۱ نفره از نامزدهای گروه‌ها و احزاب متفاوت اصول‌گرا ارائه داده که قرار است بر سر یکی از آنها اجماع صورت گیرد. محمدباقر قالیباف در این فهرست ذیل گروه «نامزدهای مستقل» قرار دارد.

به گزارش قانون، اصول‌گرایان با معرفی فهرستی ۲۱ نفره «بر سر قول‌شان» به قالیباف نمانده‌اند و او، به‌عنوان رأی دوم انتخابات پیشین ریاست‌جمهوری، از این موضوع ناراضی است.

پیش از این نیز بسیاری درباره احتمال نامزدی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات آینده گمانه‌زنی کرده‌بودند. این گمانه‌زنی‌ها با سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران که در آن احمدی‌نژاد را از نامزدی منع کرد، پایان یافت. رئیس‌جمهوری سابق ایران نیز در نامه‌ای نوشت که نامزد ریاست‌جمهوری نخواهد شد و بعدتر در نامه دیگری گفت که از هیچ جناح و حزبی در انتخابات آینده حمایت نمی‌کند.

با این حال، حمیدرضا بقایی، معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم و رئیس سازمان میراث فرهنگی از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی اعلام آمادگی کرده است. او از حلقه یاران بسیار نزدیک احمدی‌نژاد به حساب می‌آید.

تکذیب یک دیدار امنیتی

دیدار احتمالی قالیباف و احمدی‌نژاد در راستای فعالیت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری ارزیابی شده‌است.

به گزارش قانون هنگام این دیدار در هتل کوثر ناب «تلفن‌های هتل از دسترس خارج می‌شوند». از محتوای این دیدار چیزی منتشر نشده است.

روزنامه قانون در گزارش خود به گمانه‌زنی‌هایی درباره این دیدار پرداخته‌است. بر اساس این گزارش، دلخوری قالیباف می‌تواند به نزدیکی او به طیف یاران احمدی‌نژاد انجامیده باشد و یا اینکه او پیام‌رسانی برای وحدت اصول‌گرایان و جلوگیری از فعالیت رئیس‌جمهوری پیشین علیه یا به نفع کسی خارج از جمنا باشد.

با این حال، علی‌اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد در زمان ریاست‌جمهوری خبر این دیدار را تکذیب کرده‌است.

جوانفکر با ارسال نامه‌ای به روزنامه قانون گفته که سفر احمدی‌نژاد به مشهد همراه با خانواده و به قصد «زیارتی» بوده است و در آن هیچ «ملاقات سیاسی‌» با «هیچ‌کس» صورت نپذیرفته.

آخرین گزارش‌های زمانه درباره انتخابات ریاست‌جمهوری را در زیر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ماریا

    آرزو می کنم روزی تمام جنایتکاران و دزد ان جان و خوشبختی ما در دادگاه توسط مردم ایران محاکمه شوند...