ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روح‌الامینی: محسن رضایی قصد نامزدی در انتخابات آتی را ندارد

روح‌الامینی، دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی خبر داد که محسن رضایی در انتخابات ریاست‌ جمهوری سال آینده کاندیدا نخواهد شد.

روح‌الامینی، دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی خبر داد که محسن رضایی در انتخابات ریاست‌ جمهوری سال آینده کاندیدا نخواهد شد.

محسن رضایی

به گزارش خبرگزاری فارس، دوشنبه، ۹ اسفندماه، عبدالحسین روح‌الامینی، دبیرکل «حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی» به شورای مرکزی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» خبر کاندیدا نشدن محسن رضایی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده را اعلام کرد.

پنجم اسفندماه در اولین مجمع عمومی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» که در تهران برگزار شد قرار بود برای وحدت بخشیدن به صفوف پراکنده اصولگرایان از میان ۵۰ کاندیدای تشکل‌های مختلف اصولگرا ۱۰ نفر را به عنوان کاندیدای نهایی انتخاب کند.

در نشست بعدی ابتدا یک فهرست ۱۰ نفره منتشر و بعد تکذیب شد. سپس لیست ۲۱ نفره‌ای انتشار یافت و سرانجام اعلام اسامی ۱۰ نامزد مورد توافق به دلیل آنچه اشکال فنی خوانده شد، به مجمع عمومی دوم در اوایل سال ۹۶ موکول شد.

نام محسن رضایی در فهرست ۱۰ نفره نبود درحالی که اسامی نامزدهای برخی از تشکل‌های اصولگرا از جمله سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف به چشم می‌خورد.

محسن رضایی یک روز پیش از برگزاری مجمع عمومی «جبهه مردمی» طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود در صورت نامزدی در انتخابات به تکلیف «نیروهای انقلاب» احترام می‌گذارد. او گفته بود: «ردکردن چنین تقاضایی برای من سخت است. اگر به من تکلیف کردند، درباره آن فکر خواهم کرد.»

با این حال در فهرست ۲۱ نفره نام محسن رضایی به عنوان کاندیدای مستقل ذکر شد. پس از آن، محسن رضایی در گفت‌وگو با رسانه‌های داخلی درباره نامزدی خود گفته بود برای او وحدت از کاندیداتوری مهم‌تر است: «از همه می‌خواهم وحدت را حفظ کنند تا مشکلات را حل کنیم.»

در حاشیه مجمع عمومی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» خبرهای ضد و نقیضی منتشر شد که نشان می‌دهد اصولگرایان با بحران مواجه‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • صمد

    آقای روح الامینی بجای سخنگویی یک قاتل ورشکسته و بازنده سیاسی، پیگیر خون پسرتان باشید که در اعتراض مسالمت آمیز به احتمال تقلب در انتخابات 88 دستگیر، به بیابانهای کهریزک منتقل ، تا حد مرگ شکنجه و سپس مقتول شد. اگر به اندازه یک صدم *** هایت غیرت داشتی لا اقل از سیاست میکشیدی کنار. سری به اتاق آن جوان مرحوم بزن تا به یاد بیاوری درد صدها مادر و پدر و خواهر و برادر و فرزند را.

  • فرهاد - فریاد

    نوشتن در انتخابات دیگر بی معناست همه ی حرفها زده شده است و تحریم تنها راه مشارکت فعال سیاسی ست تا یک نه بزرگ به همه ی جناحهای فاسد حکومت گفت