ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد خاتمی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان شد

احمد خاتمی از سوی اعضای هیأت رئیسه مجلس خبرگان به ِسمت سخنگوی جدید این هیأت منصوب شد.

احمد خاتمی از سوی اعضای هیأت رئیسه مجلس خبرگان به ِسمت سخنگوی جدید این هیأت منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست خبری سخنگوی هیأت رئیسه خبرگان روز شنبه ۱۴ اسفندماه برگزار خواهد شد.

دومین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم، از ۱۷ اسفند به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود.

خردادماه سال جاری، احمد جنتی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رئیس این مجلس شد. محمدعلی موحدی کرمانی و محمود هاشمی شاهرودی نایب رئیسان اول و دوم و قربانعلی دری نجف‌آبادی و احمد خاتمی نیز منشی‌های هیأت رئیسه این دوره از مجلس خبرگان شدند.

احمد خاتمی پس از پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان از رأی نیاوردن محمد یزدی و محمدتقی مصباح یزدی، دو عضو دیگر این مجلس اظهار تأسف کرده اما مجلس خبرگان دوره پنجم را «ولایی‌تر و ارزشی‌تر» از دوره‌های قبل دانسته بود.

احمد خاتمی پس از پنجمین انتخابات مجلس خبرگان گفته بود که در طول انتخابات جریان اصلی اصلاح‌طلبان او را تخریب می‌کردند.

او یکی از چهره‌های اصولگرای نظام جمهوری اسلامی است که در موارد گوناگون مواضع تندروانه‌‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    کشته شدن دستکم دو «کارتن خواب» و مجروح شدن ۹۹ تن دیگر در خیابان مولوی تهران بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی متعلق به یکی از پیمانکاران شهرداری تهران ماجرای فیلمی ۵۰ ثانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است: فیلم با تصوير بسته روي مردی بي جان افتاده كف خيابان شروع مي‌شود:«اينجا مولويه،اين كارتن خواب‌هايی هستند كه ماشين ار روشون رد شده». در بخشی از این فیلم فردی فرياد ميی كشد و دوربين در امتداد خيابان حركت مي كند»، و حركت مي كند و فيلم مي‌گيرد از بي خانمان‌هايی كه افتاده‌اند كف خيابان،يكی يكی ،دوتا دوتا غرق خون و ناله.مردم جمع شده‌اند،يكي با موبايلش فيلم مي‌گيرد ،ديگري قصد كمک دارد و آن يكی زل زده به جمعيت غرق خون افتاده كف خيابان:«آخ.. آی.. كمكم كنين». صدای فرياد و ناله مي‌پيچد در همهمه‌ جمعيت حاضر و بعد تمام.» خبرنگاران به سراغ بی‌سرپناهانی رفته اند که توسط خودروی پیمانکار شهرداری تهران زیر گرفته شده اند، یکی از آنها که با نام کوچک «علی» معرفی شده با اشاره به اینکه «روز حادثه به خيابان رو‌به روي پارك رفته و منتظر بوده است تا بتواند شب را در مددسرا بگذراند»، گفته است: «ظرفيت اين مددسرا ۱۰۰ نفر است وبراي اينكه ازدحامی در جلوي مددسرا نشود؛ساعت ۳ ثبت‌نام می كنند؛ اين كار ۵ دقيقه بيشتر طول نمي‌كشد.در صف ثبت‌نام منتظر بوديم كه صداي چرخ‌هاي ماشين را شنيديم.يك خودروي مزدا كه متعلق به پيمانكار شهرداري بود به‌سرعت به سمت صف انتظار ما آمد.تا به‌خودمان بياييم با ۱۱ نفر برخورد كرد.چند دقيقه بي هوش بودم هنگامي كه به‌هوش آمدم با چشم خود ديدم ماشين چپ شده و ۴ نفر زير ماشين بودند. يک نفردرجا كشته شد و يك نفر نيز در اورژانس بيمارستان فوت كرد.يكي ديگر ازبچه‌ها نيز قطع نخاع شده است.مابقي نيز، دست و پا به‌شدت زخمي شده‌اند.» «بعد از آنكه ماشين از رويشان رد شده است مردم ريخته‌اند براي كمك. با اور‍ژانس تماس گرفته اند و با هر زور و ضربي كه شده رساند نشان به بيمارستان سينا»، اما بيمارستان فقط «نوبت عمل برايشان زده و بعد حتي حاضر نشده كه بيشتر نگهشان دارد تا وضعيت‌شان مشخص شود. من به‌شدت صدمه ديدم، پنج‌شنبه نوبت عمل دارم اما مسئولان بيمارستان سينا اعلام كردند كه تخت خالي ندارند و باوجود درد بسيار من را ترخيص كردند!!.»