ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع اعتراضی کارگران بازنشسته ذوب‌آهن

صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد که تحت پوشش وزارت رفاه قرار گرفته از پذیرش هزینه های بیماری بازنشستگان سرباز می‌زند و آنها قادر به تمدید دفترچه بیمه خود نیستند.

صبح روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین، جمعی از کارگران بازنشسته ذوب‌آهن اصفهان مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی فولاد در خیابان وزرا تجمع کردند و خواستار برطرف کردن مشکلات بیمه درمانی خود شدند.

عکس: آرشیو- یکی از تجمعات اعتراضی بازنشستگان ذوب آهن

کارگران بازنشسته گفته‌اند از دو سال پیش که صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد تحت پوشش وزارت رفاه قرار گرفته صندوق بازنشستگی از پذیرش هزینه‌های بیمار آنان سرباز می‌زند و بازنشستگان قادر به تمدید دفترچه بیمه خود نیستند.

حاضران در مقابل صندوق بازنشستگی فولاد، گفته‌اند عدم پرداخت هزینه‌های درمانی و عدم تمدید دفترچه بیمه درمانی، مشکل ۱۶ هزار بازنشسته ذوب آهن است.

تجمع‌کنندگان که خبرگزاری کار ایران(ایلنا) تعداد آنان را بیش از صد تن گزارش کرده است از مسئولان وزارت رفاه خواسته‌اند به مشکلات آنان رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Reza

    ای مردم همیشه سرگردان و خفته و افسرده و غمگین ایران بردگی کافی است فقط به پا خیزید که این رژیم سر تا پا دروغ و ریا و نیرنگ و دزد و چپاولگر و دروغگو را به سزای اعمالشان برسانیم و تمام ثروت دزدیده شده از ایران و ایرانی را از حلقوم تک تکشان بیرون بکشیم