ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو تجمع اعتراضی روز یکشنبه مقابل مجلس برگزار شد

جمعی از کارگزاران مخابرات روستایی استان خوزستان و گروهی از اهالی سد و نیروگاه سیمره استان ایلام روز ۳ اردیبهشت برای رسیدگی به مطالبات خود مقابل مجلس تجمع کردند.

صبح روز یکشنبه ۳ اردیبهشت، دو تجمع اعتراضی مقابل مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد: جمعی از کارگزاران مخابرات روستایی استان خوزستان، و گروهی از اهالی سد و نیروگاه سیمره استان ایلام برای رسیدگی به مطالبات خود مقابل مجلس تجمع کردند.

تجمع روز یکشنبه ۳ اردیبهشت مقابل مجلس

جمعی که برای طرح مطالبات اهالی سد و نیروگاه سیمره استان ایلام مقابل مجلس تجمع کرده بودند، به مشکلات ناشی از آبگیری سد و نیروگاه سیمره برای این منطقه در استان ایلام اعتراض داشتند. آنان می‌گویند ۲۰ سال است از خدمات عمرانی و رفاهی محرومند و  از وزارت نیرو می‌خواهند مشکلات اهالی را حل کند.

به نوشته خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) شدت اعتراضات این تجمع‌کنندگان به حدی بود که با نماینده ایلام در مجلس درگیری لفظی پیدا کردند.

هدف تجمع کارگزاران مخابرات روستایی استان خوزستان نیز رسیدگی به خواست آنان مبنی بر انعقاد قرارداد دائم و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل بود.

بنا بر گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) دو نماینده مجلس (نمایندگان شیراز و قصر شیرین) به میان تجمع‌کنندگان آمده و به آنها قول رسیدگی دادند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Omid

    وقتی نمایندگان مجلس نوکر رهبر باشند،،وضع از این بهتر نخواهد شد...این خامنه‌ای با دیکتاتوری قرون وسطایی اش مملکت رو به نابودی کشیده...بابا صد رحمت به صدام حسین ،لا اقل ملتش سیر و‌راضی بودند