ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع در همبستگی با خیزش ایرانیان در برلین

بیش از ۵۰۰ تن در تجمعی در برلین در اعتراض به قتل حکومتی مهسا (ژینا) امینی گرد هم آمدند.

روز گذشته، ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۱، در برلین تجمعی به دعوت پلتفرم بلندگو با حضور بیش از پانصد نفر به یاد مهسا (ژینا) امینی و در همبستگی با خیزش زنان در شهرهای مختلف ایران و اعتصابات سراسری کردستان برگزار شد. فراخوان این برنامه که به زبان‌های فارسی، کردی (کوردی)، انگلیسی و آلمانی تهیه شده بود، به سرعت در میان گروه‌های ایرانی و بین‌المللی بازنشر شد.

 در این برنامه که از ساعت ۱۷ تا ۱۹ طول کشید، گروه‌های مختلفی از جمله گروه‌های زنان ایرانی، کرد و آلمانی، ضمن حضور در برنامه به خواندن بیانیه و اجرای پرفورمنس‌های اعتراضی پرداختند.

پایین و بالا بگیرید و بکشید

حاضران در این برنامه با شعارهایی چون: ژن، ژیان، آزادی(زن، زندگی، آزادی)، از کردستان تا تهران/ ستم علیه زنان، مرگ بر دیکتاتور، کردستان کردستان/ گورستان فاشیستان،  لزره زن بر تنتان، هر تن زن دشمنتان/ لعنتان لعنتتان، لعنتان لعنتتان، از مبارزه زنان علیه سرکوب حجاب اجباری و آپارتاید جنسیتی تحت حاکمیت نظام جمهوری اسلامی حمایت کردند.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

در پایان این برنامه، حاضران با روشن کردن شمع، و قراردادن گل روی زمین و در کنار عکس‌ها و شعارهای تجمع، یاد مهسا(ژینا) امینی را گرامی داشتند و همدلی و همبستگی خود را با خانواده او اعلام کردند. 

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.