ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در اثر ریزش دیواره کانال فاضلاب یک کارگر کشته و دیگری زخمی شد

دو کارگر که در حال لایروبی کانال فاضلاب باغستان بودند کشته و زخمی شدند. ناایمنی محیط کار، شدت کار و ترس از اعتراض به شرایط کار سبب افزایش حوادث کار در ایران شده است.

چهارشنبه ۱۳ بهمن دو کارگر که در حال لایروبی کانال فاضلاب بودند در اثر ریزش دیواره کانال زیر آوار ماندند.
حادثه در باغستان در حومه کرج رخ داد. یکی از کارگران در اثر سنگینی آوار در دم دچار خفگی شد و جان سپرد. کارگر دیگر که خبرگزاری کار ایران (ایلنا) آسیب وارده به او را شدید اعلام کرده، به بیمارستان منتقل شد.

ناایمنی محیط کار، شدت کار و ترس کارگران از اعتراض به شرایط کار سبب افزایش حوادث کار در ایران شده است. حوادث ناشی از کار در ایران هر سال جان کارگران زیادی را می‌گیرد و به از کارافتادگی تعداد بیشتری می‌انجامد.

چند روز پیش رئیس “کانون انجمن‌های کارگران ساختمانی کردستان” اعلام کرد تنها در شش ماه اول سال جاری بیش از ۸۰۰ کارگر در بخش ساخت و ساز در اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار کارگری زمانه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.