ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازنشستگان رنگین نخ مقابل استانداری سمنان تجمع کردند

کارگران سال ۹۳ بازنشسته شده‌اند اما هنوز ۶ ماه دستمزد دوران اشتغال و حق سنوات خود را دریافت نکرده‌اند. کارگران دیگر این کارخانه نیز بدلیل پرداخت نشدن حق بیمه‌شان هنوز بازنشسته نشده‌اند.

ده‌ها کارگر بازنشسته کارخانه رنگین نخ سمنان که هنوز مطالبات مربوط به دوران انتقال خود را دریافت نکرده‌اند، امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت برای چندمین بار مقابل استانداری سمنان تجمع کردند.

این کارگران که شهریور سال ۹۳ بازنشسته شده‌اند، هنوز ۶ ماه دستمزد دوران اشتغال و حق سنوات خود را دریافت نکرده‌اند. بخشی دیگر از کارگران این کارخانه نیز بدلیل پرداخت نشدن حق بیمه‌شان هنوز بازنشسته نشده‌اند.

کارخانه به گفته کارگران به دلیل سوءمدیریت تعطیل شده و کارگران با طرح شکایت رای به توقیف اموال کارخانه را گرفته بودند. اما پیش از این که کارگران بتوانند طلب خود را دریافت کنند، اموال کارخانه توسط بانک توقیف شده است.

 به نوشته خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در کارخانه رنگین نخ که هم اکنون تعطیل است، حدود ۵۵ کارگر رسمی و ۲۰ کارگر قراردادی مشغول به کار بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Omid

    مملکتی که صاحب نداره میشه همین.