ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب برگزار شد

مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب برای دومین بار در شعبه ۱۵دادگاه انقلاب تهران حاضر شدند. دومین جلسه این دادگاه مانند جلسه نخست به طور غیرعلنی برگزار شد.

صبح روز دوشنبه ۲۳ مرداد، مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب برای دومین بار در شعبه ۱۵دادگاه انقلاب حاضر شدند. دومین جلسه این دادگاه به مانند جلسه نخست به طور غیرعلنی برگزار شد.

عکس از آرشیو

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلسه رسیدگی به اتهام‌های مدیران کانال‌های تلگرامی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

وکیل‌ مدافع دو نفر از متهمان پرونده موسوم به مدیران تلگرامی جلسه امروز را مانند جلسه روز یکشنبه، «بسیار خوب» توصیف کرد و گفت «به نتیجه دادگاه امیدوار است.»

علی مجتهدزاده همچنین گفت: «به دلیل اینکه جلسه غیرعلنی بود نمی‌توانیم جزییات دادگاه را اعلام کنیم اما در این جلسه ادامه دفاعیات خود را ارائه دادیم.»

او در پایان جلسه پیشین هم گفته بود که قاضی {ابوالقاسم} صلواتی برخورد بسیار خوبی داشته است.

پرونده  مدیران کانال های تلگرامی هشت متهم دارد که در حال حاضر هر کدام از آنها با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد است.

قرار است جلسه رسیدگی به اتهام متهمان این پرونده در مدت سه روز برگزار شود.

اواخر سال گذشته تعدادی از مدیران کانال‌های تلگرامی به اتهام اقدامات ضد امنیتی و خلاف عفت عمومی بازداشت شدند.

وزیر دادگستری ایران اتهام مدیران تلگرامی بازداشت‌شده را انتشار اخباری اعلام کرد که «نباید منتشر می‌شدند».

از ادمین‌های کانال‌های «اصلاح‌طلبان نیوز»، «اصلاحات نیوز»، «مجمع اصلاح‌طلبان» و «حامیان دولت» به عنوان بازداشتی‌های این پرونده نام برده شده است.

در طول ۴ ماه بازداشت این گروه خبرهایی مبنی بر اعتصاب غذای نیما کشوری، سعید نقدی، سبحان جعفری تاش، جواد جمشیدی، مجتبی باقری و علی احمدنیا در رسانه‌ها منتشر شده بود.
غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه گفته بود این کانال‌ها مطالب «ضدامنیتی، مستهجن و خلاف عفت عمومی» منتشر می‌کنند و با «سرویس‌های اطلاعاتی بیگانگان» در ارتباط بودند.

از سوی دیگر اما محمود علوی، وزیر اطلاعات به شکل مستقیم و  حسن روحانی، رییس جمهوری، به صورت تلویحی خواهان آزادی آنها شده بودند.‎

محسنی اژه‌ای در واکنش به درخواست آزادی این افراد از سوی حسن روحانی گفته بود در این پرونده مطالبی علیه وزیر اطلاعات مطرح است و به همین دلیل او نمی تواند درباره این موضوع اظهارنظر کند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.