ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگر حفاری از زیر آوار نجات یافت

کارگر حفاری در شهرک حکمت خرم آباد مشغول به کار بود که دیواره کانال در اثر سستی بر روی او فروریخت. او توسط کارگران و ماموران آتش‌نشانی نجات یافت.

یک کارگر حفاری،  ۲۸ دی ۹۵  زیر آوار ناشی از ریزش دیواره تونل مدفون شد اما با تلاش همکارانش و آتش‌نشانی خرم آباد از زیر آوار نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد. این کارگر که نام او اعلام نشده در انتهای شهرک حکمت خرم اباد مشغول به کار بود.

عکس زینتی است

غلامرضا ترکمن‌شاهی، مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی خرم آباد درباره‌ علت مدفون شدن این کارگر به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفت بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که سستی دیواره کانال منجر به ریزش آن و مصدوم شدن کارگر شده است.

هفته‌ پیش اعلام شد که از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال ۲۳۸ تن در اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده اند.

به گزارش مؤسسه ملی تحقیقات سلامت در ایران، سالانه ۲۰ هزار حادثه شغلی در ایران رخ می‌دهد که بخشی از آن به مرگ منجر می‌شود. بیشترین حوادث کار در بخش ساختمان رخ می‌دهد.

اخبار کارگری زمانه را بخوانید: 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.