ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اپراتورهای برق فشار قوی نگران خصوصی‌سازی پست‌های توزیع برق

شورای اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق به خصوصی‌سازی در وزارت نیرو معترض است. خصوصی‌سازی اغلب به اخراج‌ گسترده و رواج قراردادهای موقت و کوتاه مدت می‌انجامد.

شورای اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق بیانیه‌ای صادر و طی آن از احتمال انجام طرح خصوصی‌سازی در وزارت نیرو ابراز نگرانی کرده‌ است. بیانیه حاکی از آن است که خصوصی سازی شرکت مشکلی به مشکلات کنونی اپراتورها می‌افزاید.

در این بیانیه که خبرگزاری کار ایران(ایلنا) آن را منتشر کرده آمده است که در شرکت پست‌های توزیع برق وابسته به وزارت نیرو زمزمه‌هایی مبنی بر خصوصی‌سازی به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد واقعیت داشته باشد. طبق این اخبار قرار است پست‌های توزیع برق به شرکت‌های خصوصی واگذار شود. شورای اپراتورها می‌گوید: "این مسئله در اتاق‌های فکر مسئولان وزارت نیرو کلید خورده که مخالف قشر زحمتکش اپراتورهای کار معین هستند."

اپراتورهای پست‌های برق فشار قوی طی ماه‌های اخیر با تظاهرات‌ و سایر اقدامات اعتراضی خود خواستار یکسان‌سازی حقوق و مزایای خود با سایر نیروهای پیمانی و رسمی شده‌اند. بیانیه‌ی اخیر شورا نوشته است که گرچه قرار است این خواست با افزودن بندی به برنامه ششم توسعه عملی شود اما مسئولان وزارت نیرو با پیش‌کشیدن طرح‌های مختلف اسباب نگرانی اپراتورها را فراهم کرده‌اند.

در بیانیه‌ی شورای اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق از نمایندگان مجلس خواسته شده که با طرح خصوصی‌سازی پست‌های توزیع برق مخالفت کنند.

خصوصی‌سازی مراکز تولیدی و خدماتی طی سال‌های اخیر اغلب مقدمه‌ای بر اخراج‌های گسترده کارگری و رواج قراردادهای موقت و کوتاه‌مدت بوده است.

اخبار کارگری زمانه را بخوانید: 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.