ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هجوم به خودروهای حمل چادر و پتو برای زلزله‌زدگان

فیلمی منتشر شده که ادعا می‌کند راهزنان به کاروان حامل محموله‌های امدادی دستبرد زده‌اند. نیروی انتظامی تکذیب کرده.

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ادعا می‌کند گروهی از راهزنان به خودروهای حمل چادر و پتو برای زلزله‌زدگان حمله کرده‌اند و این اجناس را به تاراج برده‌اند. سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اما اعلام کرده که هیچ سرقتی در مناطق زلزله‌زده اتفاق نیفتاده. ساعتی بعد خبرگزاری مهر گزارش داد که گروهی از روستائیان زلزله‌زده که نیازمند کمک‌های فوری بودند، جلوی این کامیون‌ها را که به طرف سرپل ذهای می‌رفتند گرفته‌اند.

هجوم به خودروهای حمل چادر و پتو برای زلزله‌زدگان 

خبرگزاری اما میزان خبر داد که پس از بروز «مشکلاتی برای رساندن محموله‌های امدادی» به سرپل ذهاب، از بعد از ظهر سه‌شنبه ۲۳ آبان یگان ویژه محموله‌های امدادی را اسکورت می‌کند.
محمد قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت که همراه رئیس جمهوری اسلامی به مناطق زلزله‌زده سفر کرده می‌گوید توزیع امکانات در مناطق زلزله‌زده مناسب نیست. روستائیان زلزله‌زده از امدادها کمترین بهره را برده‌اند. سپاه پاسداران امدادرسانی به روستاهای مناطق زلزله‌زده را به عهده گرفته است.

فرهاد تجری، نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی می‌گوید تاکنون به دشت ذهاب و پشتنگ امدادرسانی نشده و زلزله‌دگان این مناطق به کل فراموش شده بودند:

«با وعده‌هایی که داده شده قرار است روند کمک‌رسانی بهتر شود اما تا این لحظه ما از نحوه کمک‌رسانی به روستاها خصوصاً به روستاهای اطراف گیلانغرب و سرپل‌ذهاب رضایت نداریم و گله‌مند هستیم.»

گلایه یکی از اهالی روستای «زرده دالاهو» از رسیدگی نکردن به زلزله‌زدگان این روستا:

 زلزله در غرب ایران:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.