ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

همدردی دانش‌آموزان «داران» با کودکان زلزله‌زده

دانش‌آموزان دبستان «اسدآبادی» شهر داران در استان اصفهان در ویدیویی که می‌بینید با کودکان مصیبت‌زده استان کرمانشاه همدردی می‌کنند.

دانش‌آموزان دبستان «اسدآبادی» شهر داران در استان اصفهان در ویدیویی که می‌بینید با کودکان مصیبت‌زده استان کرمانشاه همدردی می‌کنند.

داران مرکز شهرستان فریدن، در غرب استان اصفهان و در منطقه‌ای کوهستانی از رشته کوه‌های زاگرس قرار دارد. در این شهر مردم به زبان‌های لری، فارسی، ترکی، گرجی و ارمنی صحبت می‌کنند.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه به خبرگزاری‌های داخلی گفته است در مجموع در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، ۷۰ مدرسه با ۴۰۰ کلاس درس تخریب شده‌اند. برای بازسازی این مدارس به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گفته این مقام مسئول ۶۰ روستا هنوز بازرسی نشده‌اند. به همین جهت ممکن است پس از بازدید از آنها آمار مدارس تخریب شده افزایش یابد.

زلزله در غرب ایران:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جهان

    درود و هزار آفرین به این بچه های خوب و معلم یا مشوقشان کاش مسولین کشور هم به اندازه این بچه ها پاک و بی آلایش و مسول بودند